XXL Nutrition

Tweetal slaat verkeerde man dood

i xyxzuzu i, je bent echt een aap. ja srs, very srs. Fakking elitair mannetje dat je bent, op die apple crap hoef ik niet te reageren, maar wat je nu zegt is gewoon diep triest. Ga je schamen

i xyxzuzu i, je bent echt een aap. ja srs, very srs. Fakking elitair mannetje dat je bent, op die apple crap hoef ik niet te reageren, maar wat je nu zegt is gewoon diep triest. Ga je schamen

Ach, zal wel aan mij liggen dat ik liever niet heb dat een inbreker hier op eens binnen staat :o

Voor een paar honderd euro heb je al deuren die je niet zo maar intrapt, snap niet dat mensen daar op gaan besparen. Wel een tv van honderden euro's en allemaal dure troep en vervolgens een deur hebben die je zo in trapt.

Bijna alle inbraken zijn zo makkelijk te voorkomen en om je huis vrijwel 100% inbreek proof te maken kost ook niet eens zo heel veel.

Topictitel is "Tweetal slaat verkeerde man dood" en binnen twee pagina's gaat het over de deur van xyzyx?
Ach, was te voorspellen natuurlijk.

Topictitel is "Tweetal slaat verkeerde man dood" en binnen twee pagina's gaat het over de deur van xyzyx?
Ach, was te voorspellen natuurlijk.

Zowel t inbreken als de deur begon bij Bismarck. :rolleyes:

Zal ik nu maar over Killy beginnen dan is het vicieuze cirkeltje rond en kan t weer OT gaan

Art 393 Strafwetboek: Doden met het oogmerk om te doden wordt doodslag genoemd.

Art 394 Strafwetboek: Doodslag met voorbedachte rade wordt moord genoemd.

Art 401 Strafwetboek: Wanneer de slagen of verwondingen opzettelijk worden toegebracht, maar zonder het oogmerk om te doden, en toch de dood veroorzaken, wordt de schuldige gestraft met...

Het gaat hier dus om een discussie tussen Art 393 en 401.

art 401 gaat imo alleen op als je een fatale messteek in bijv een been zet en toevallig een slagader raakt, terwijl je jezelf verdedigt.
Als je zelf iemand aanvalt en meerdere malen met een mes steekt richting romp of nek kan het niet anders de bedoeling hebben om iemand op dat exacte moment zo ernstig mogelijk toe te takelen. Als dat geen echte poging tot doodslag is (en warempel, het slachtoffer is ook nog echt dood ook!) dan weet ik t niet meer. De eis tegen Badr Hari is zelfs poging tot doodslag.

art 401 gaat imo alleen op als je een fatale messteek in bijv een been zet en toevallig een slagader raakt, terwijl je jezelf verdedigt.
Als je zelf iemand aanvalt en meerdere malen met een mes steekt richting romp of nek kan het niet anders de bedoeling hebben om iemand op dat exacte moment zo ernstig mogelijk toe te takelen. Als dat geen echte poging tot doodslag is (en warempel, het slachtoffer is ook nog echt dood ook!) dan weet ik t niet meer. De eis tegen Badr Hari is zelfs poging tot doodslag.

Ik heb enkele posts daaronder zelf ook gezegd dat ik denk dat het onder 393 valt.

Ik heb 401 er enkel maar bij gehaald omdat I Xyzyx aan het ijlen was over onopzettelijke doodslag.

Bij de ouwe DBB-r**ards (Luppie, Cutler, MWB, musclebear, klusmier ...) vond je altijd nog een zekere rebelsheid, in combinatie met hun achterlijkheid moest dit ooit wel eens op een ban uitlopen. Het probleem is dat XYZYX zijn achterlijkheid binnen de grenzen van het aanvaardbare ventileert (volgens T dan toch) en dus niet snel geband zal worden.
Het enige wat er dus opzit is dat we hem collectief wegpesten.

Luppie was tenminste grappig van tijd tot tijd met zijn 'vauna' , 'vlora' en 'insect'.

Hoe kan het eingelijk dat een mens coïtusuele gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht.
Is dat trouwens net zo erg als insect ?

:roflol:

Bij de ouwe DBB-r**ards (Luppie, Cutler, MWB, musclebear, klusmier ...) vond je altijd nog een zekere rebelsheid, in combinatie met hun achterlijkheid moest dit ooit wel eens op een ban uitlopen. Het probleem is dat XYZYX zijn achterlijkheid binnen de grenzen van het aanvaardbare ventileert (volgens T dan toch) en dus niet snel geband zal worden.
Het enige wat er dus opzit is dat we hem collectief wegpesten.

:roflol: Wel apart dat je denkt dat ik retarded ben om vervolgens met het idee te komen dat wegpesten zin heeft.

"stuurde het tweetal wandelen"

:D

Iemand steken is gewoon ****ing moord, GTFO met je doodslag

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven