MuscleMeat

Twillight new moon: taylor lautner wtf ??

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Hey,

Toen ik gisteren tijdens mijn tweewekelijks cinema bezoekje besloot om twillight new moon te gaan kijken. Was ik niet alleen verbaasd van de film maar ook van de fysiek die die jonge acteur wist te bereiken.

Foto oog totaal niet zoals ik verwacht maar er zijn weinig voorbeelden, ga de film anders eens checken met je vriendin;)

Haha jij bent echt forumfag #1.

Wat een beest!

taylor-lautner-20071113-337892.jpg

cgi, zoals in 300

Er is niks bijzonders aan zijn fysiek, SPADE kijkt gewoon graag wijvenfilms en vindt het een lekkerding, natuurlijk wil hij het hier ook hebben over deze geweldige film en als smoes gebruikt hij zijn "fysiek" om erover te beginnen.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
realist jij moet echt wat doen met je flikkerobsessie, misschien dat je toch maar eens beter hulp zoekt. En ja die pics die je op google vind zijn niet bijster impressive, eerder superdude gehalte, maar als je de film zelf kijkt dan zul je het zelf wel zien. Ja ik houd van wijvenfilms ook wel, so what, ik ben een filmfreak ik apprecieer bijna alle genres

ps: realist, geef het nou gewoon op, jij bent hier de meest stereotype fl**ker die ik ken.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Zo zag ie er totaal niet uit in de film,,,,hij was veel buffer

Hij heeft flink gekuurt want hij moest dus gespierder worden. (komt door m'n vriendin dat ik dit weet)

Maakt niet uit. Jij reageert tenminste normaal. Wat een stereotype flikkerige macho's dat hier tegenwoordig allemaal zitten. Ze noemen je voor het minste weeral een fl**ker, gewoon omdat je zaken kan appreciëren. Dus is joop kasteel en talloze andere gozers ook een bende homo's omdat ze andere fysieken kunnen waarderen ?? zielig is die realist toch...

Maakt niet uit. Jij reageert tenminste normaal. Wat een stereotype flikkerige macho's dat hier tegenwoordig allemaal zitten. Ze noemen je voor het minste weeral een fl**ker, gewoon omdat je zaken kan appreciëren. Dus is joop kasteel en talloze andere gozers ook een bende homo's omdat ze andere fysieken kunnen waarderen ?? zielig is die realist toch...

homo!!!

Jij bent ook zo'n zieligaard....pff is er geen DBB voor enkel belgen ofzo want die hollandse homo's beginnen me echt wel opt systeem te werken

trek het je niet aan spade ze dagen je toch alleen maar uit zodat ze zich eens kunnen uitleven ( rellen )

Ik trek het me niet aan hoor, maar het is elke keer hetzelfde gezeik. Ik bedoel man toch, give it a ****ing rest. Niet dat ik er vanaf nu nog verder op inga hoor. Maar ik vind het gewoon zo'n bende vervelende fl**kers die echt niets anders om handen hebben. ik bedoel zijn ze autistisch ???

Jij bent ook zo'n zieligaard....pff is er geen DBB voor enkel belgen ofzo want die hollandse homo's beginnen me echt wel opt systeem te werken

geintje man:roflol: deel 1 vond ik ook goed, zelfs getwijfeld om de boeken te lezen maar dat ging me iets te ver:)

ja ok, ik ken nog steeds het verschil niet tussen sarcasme en serieus dan...maar ik bedoel al wat ik te kennen geef is dat het een best goeie film is en die acteur een best goeie fysiek had...

ja ok, ik ken nog steeds het verschil niet tussen sarcasme en serieus dan...maar ik bedoel al wat ik te kennen geef is dat het een best goeie film is en die acteur een best goeie fysiek had...

Ik heb wel betere fysieken gezien die acteurs in korte perioden moesten behalen om in een film te kunnen spelen, ik vind hier niks bijzonders aan.

ya dat wel,,maar hij oogde gewoon buff, en kvond het wel een heuse verbetering

goeie fysiek maar zijn chest oogde wel wat klein( ten opzichte van de rest) in de film en hij stond altijd met een pomp in zen lichaam

tja acteurs krijgen de beste personal trainers en soms gebruiken ze ook wat natuurlijk om voor een film in top shape te zijn, verbaast me allang niet meer.

Terug
Naar boven