Fitness Seller

Twillight new moon: taylor lautner wtf ??

tja acteurs krijgen de beste personal trainers en soms gebruiken ze ook wat natuurlijk om voor een film in top shape te zijn, verbaast me allang niet meer.

Daarom, het is voor een film, dus dan vind ik dit al helemaal geen zak voorstellen, maar een echt groot fysiek past ook niet bij zijn karakter denk ik, want wat moet ie voorstellen? Een vampier?

Is de film trouwens wat? Of is het inderdaad gewoon een wijvenfilm, zelf vind ik vampierenfilms etc. altijd wel vet, maar als het puur gaat om de held vampier met ze mooie oogjes dan hoeft het van mij niet..

Vond het eerste deel best goed lekkere chick ook, 2e deel is nog geen fatsoenlijke torrent van te vinden volgens mij?

• Topic Starter Topic Starter
Daarom, het is voor een film, dus dan vind ik dit al helemaal geen zak voorstellen, maar een echt groot fysiek past ook niet bij zijn karakter denk ik, want wat moet ie voorstellen? Een vampier?

Is de film trouwens wat? Of is het inderdaad gewoon een wijvenfilm, zelf vind ik vampierenfilms etc. altijd wel vet, maar als het puur gaat om de held vampier met ze mooie oogjes dan hoeft het van mij niet..

De eerste film was idd zo'n zeikfilm...Heb een enorme miskoop ermee gedaan. Maar de tweede is gewoon af tegenover dat eerste zeikdeel. ik bedoel maar bitchslap,,,guy gets pissed turns into wolf en gewoon batteren

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Sorry, maar ik ben een Belg en ik vind je ook een fl**ker.

Hou je bek nerd, van jou hoef ik helemaal geen commentaar gaylord:cool:

Naja je moet het eerste deel wel zien om het tweede te begrijpen denk ik, maar effe downloaden dan maar.

Wat wel nep is is dat die vampieren het daglicht verdragen, dat kan natuurlijk niet he.

• Topic Starter Topic Starter
idd trekt helemaal nergens op....Maar ik ben gewoon gaan kijken naar de film omdat ik weerwolven wil zien. Is m'n favo horrormythe. Daarom dat ik ook van helsing graag kijk.

Maar in twillight new moon komt er gewoon meer drama,,,meer actie,,,en meer verhaal dus hij is gewoon talloze keren beter...maar je moet idd het schijtige deel een bekijken indien je optimaal wil meezijn

Haha, die kerel heeft echt geen goede fysiek. Welcome to fotoshop & schmink for dumies.

oooow SPADE VI is homo!! ja hoor!! er is er weer eentje uit de kast!!

Ik zou zeggen stuur em een liefdesbrief.
Met een beetje mazzel kan je hem volgende week al baffen.

Epische faal dit topic :roflol:

wat een beest idd :eek:

ben benieuwd naar zijn progressie in film 3

Beest? Ik vond het best wel tegenvallen. In de bios waren er bijna 500 meiden aan het gillen toen ie z'n shirt uittrok, maar ik werd er niet warm of koud van eerlijk gezegd.

Beest? Ik vond het best wel tegenvallen. In de bios waren er bijna 500 meiden aan het gillen toen ie z'n shirt uittrok, maar ik werd er niet warm of koud van eerlijk gezegd.

En dat terwijl hij meer borstontwikkeling heeft dan jij hebt, ok inkoppertje ik weet het.

Sommige hebben echt een ****ed up understanding van het begrip 'buff'.

HEt is allang bekend dat dit paintbrush is in de film. Net als bij 300 hebben ze het net iets meer naar voren laten komen daarmee.
En dan nog ik vind het niet echt een monster fysiek.... Hoe oud is die jongen eigenlijk?

Terug
Naar boven