XXL Nutrition

Twillight new moon: taylor lautner wtf ??

kunnen ze dan al fotoshoppen tijdens dat de film speelt ?? heb je de film dan ook gezien ??

Ja . Op Discovery heb je een programma hierover ,' Science of the movies' .

Dus in dit programma hebben ze uitgelegt hoe ze '300' hebben gemaakt . Dus die presentator wou wel eens zien hoe ze dit gedaan hebben . Bij wijze van test hebben ze een zwangere vrouw gefilmd die even poseerde .Toen hebben ze met cgi die vrouw een strakke buik gegeven met sixpack. Je kon het bijna niet zien dat het fake was . Dus om op jouw vraag te antwoorden , ja ze kunnen d.m.v cgi een acteur een bepaald levensecht fysiek geven.

Laatst bewerkt:
Ik vind het ook niet boeiend. Fysieken zoals dit behaal je met opdrukken nog. Wel een makkelijke maat met kleren zoeken

• Topic Starter Topic Starter
zal wel het effect van de het grote doek geweest zijn dat me overweldigde.....sorry guy's,,,,

• Like
Waarderingen: Loca
geintje man:roflol: deel 1 vond ik ook goed, zelfs getwijfeld om de boeken te lezen maar dat ging me iets te ver:)

Boeken zijn naar wat ik heb gehoord totaal anders en trouwens vampires do not glow in the dark...

17.

Natuurlijk is hij niet gigantisch buff, maar zeker wel een goede transformatie als je het vergelijkt met zijn fysiek in Twilight.

Er is ook veel met licht en airbrush gewerkt, het blijft een potlood sorry :) .

• Like
Waarderingen: Loca
ik heb gisteren in movie facts op TMF een interview gezien met die kleine,en hij zij dat hij 15kg spiermassa is aangekomen,ik vond em toch ook een strak fysiek hebben,maar als het fake is dan valt dat wel wat tegen

ik heb gisteren in movie facts op TMF een interview gezien met die kleine,en hij zij dat hij 15kg spiermassa is aangekomen,ik vond em toch ook een strak fysiek hebben,maar als het fake is dan valt dat wel wat tegen

Heb ik ook gezien, maar dan op het net, en daar zegt ie ook zo'n 30 pounds of muscle te moeten kweken hebben voor de rol

Vind je het gek tegewoordig in amerika is er een brigade die voor een flink bedrag je eten maakt voor de hele dag. En dan nog een goed schema erbij en wat kuurtjes hier en daar

Heb ik ook gezien, maar dan op het net, en daar zegt ie ook zo'n 30 pounds of muscle te moeten kweken hebben voor de rol

+1

Het enige wat ze via cgi hadden gedaan was die kerel wat groter gemaakt in lengte.
Dacht van 1 meter 76 naar 1 meter 84 of zoiets

ja vond hem ook al verdacht groter lijken

Gespierder als in deel 1 ja,
buff... nee

als ik Robert Pattinson(:heart:) niet zo'n geil ding zou vinden, zou ik twilight een k*tfilm voor homo's noemen

edit: oeps, ik bedoelde kristin stewart:angstig:

ik geef toe dat m'n laatste reactie wel echter vrij gay klinkt :)

Terug
Naar boven