Zirr0w
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 14%
Hey allemaal,
Ik heb een hele tijd geleden als is een post gemaakt voor mijn voedingsschema, maar daarna eigenlijk helemaal niet meer online geweest op het forum. Ik zat dus laatst weer is te kijken voor een nieuw schema. Persoonlijk vind ik een UB/LB schema fijn. Maar ik las dus laatst ook wat over Max effort en Dynamic effort, en zou dit wel is willen proberen. Heb wat informatie gezocht maar heb nou eigenlijk geen idee of ik het zo goed doe.
Schema is vier daags.
ME
Sqaut 3*3
Stiff leg deadlift 3*8
Leg extension 3*12
Side lunges 3*12
Leg press calf raises 3*15
DE
Front sqaut 9*3
Deadlift 3*8
Leg curl 3*12
Lunges 3*12
Standing calf raises 3*15
ME
Bench press 3*3
Bent-over row 3*8
Incline dumbell press 3*12
Lat pulldown 3*12
Arnold press 3*12
Overhead press 3*8
Dumbell preacher curls 3*12
Tricep dips 3*12
DE
Bench press 9*3
Cable rows 3*8
Incline dumbell fly 3*12
Pull ups 3*12
Overhead press 3*8
Shrugs 3*12
Hammer curls 3*12
Incline bench press 3*12
Ik heb het nog niet in de praktijk uitgeprobeerd. Ik probeer bij mijn indeling van UB dagen 2 borst, 2 rug, 2 schouder, 1 bicep en 1 tricep oefening aan te houden, maar zou niet weten of dit misschien teveel is in combinatie met ME/DE. Iemand hier misschien enige ervaring mee?
En zo ja, zijn de oefeningen reps/sets verder goed?
Ik wissel trouwens de oefeningen af die ik ME/DE doe, dus bijvoorbeeld de week erna bent-over rows en daarna overhead press. Bij LB dan deadlift.
Iemand nog tips/tricks voor mij?
Alvast bedankt
Ik heb een hele tijd geleden als is een post gemaakt voor mijn voedingsschema, maar daarna eigenlijk helemaal niet meer online geweest op het forum. Ik zat dus laatst weer is te kijken voor een nieuw schema. Persoonlijk vind ik een UB/LB schema fijn. Maar ik las dus laatst ook wat over Max effort en Dynamic effort, en zou dit wel is willen proberen. Heb wat informatie gezocht maar heb nou eigenlijk geen idee of ik het zo goed doe.
Schema is vier daags.
ME
Sqaut 3*3
Stiff leg deadlift 3*8
Leg extension 3*12
Side lunges 3*12
Leg press calf raises 3*15
DE
Front sqaut 9*3
Deadlift 3*8
Leg curl 3*12
Lunges 3*12
Standing calf raises 3*15
ME
Bench press 3*3
Bent-over row 3*8
Incline dumbell press 3*12
Lat pulldown 3*12
Arnold press 3*12
Overhead press 3*8
Dumbell preacher curls 3*12
Tricep dips 3*12
DE
Bench press 9*3
Cable rows 3*8
Incline dumbell fly 3*12
Pull ups 3*12
Overhead press 3*8
Shrugs 3*12
Hammer curls 3*12
Incline bench press 3*12
Ik heb het nog niet in de praktijk uitgeprobeerd. Ik probeer bij mijn indeling van UB dagen 2 borst, 2 rug, 2 schouder, 1 bicep en 1 tricep oefening aan te houden, maar zou niet weten of dit misschien teveel is in combinatie met ME/DE. Iemand hier misschien enige ervaring mee?
En zo ja, zijn de oefeningen reps/sets verder goed?
Ik wissel trouwens de oefeningen af die ik ME/DE doe, dus bijvoorbeeld de week erna bent-over rows en daarna overhead press. Bij LB dan deadlift.
Iemand nog tips/tricks voor mij?
Alvast bedankt