Fitness Seller

UFC 123 Rampage vs Machida *discussie en spoiler topic*

wil je video's kijken en of meer te weten komen over de vechters in de ufc en andere organisaties, kijk dan ff op mmalinker of mmashare;-) want zeggendat BJ slecht is kan natuurlijk niet, in vorm is hij gewoon een beest. Vooral op de grond. Trouwns beide, hughes en penn waren 169 pounds bij de weigh-inns dus gelijk gewicht, wel andere hoeveelheid vet vrije massa.

Laatst bewerkt:
bj penn is terug!!!!!

bj was snel, rampage-machida was een snorefest...

wie heeft gewonnen?

bj penn nice, rampage - machda zzzzzzzzz

Zijn de gevechten al te zien of...??

Wijs van Rampage om maar 'rematch' een aantal keren in de mond te nemen, want dit was gewoon ronduit bagger op een klein aantal seconden na....

En maar denken hier komt eindelijk weer eens een mooie slam...niet dus...

Pietje: [Link niet meer beschikbaar] de andere topic heeft patmuscle er nog een mooi linkje bij met wat videos. fightnext.com ligt momenteel op z'n gat.

Thanks gozer :)

goh naar welke gevecht hebben die jury leden naar gekeken ???

Ik vind het zelf ook niet echt spannend. Zelfs bij Penn en Hughes miste ik iets.

-Leon

geweldig dat bj penn hughes na 21sec al KO slaat:)

Ik vind het zelf ook niet echt spannend. Zelfs bij Penn en Hughes miste ik iets.

-Leon

Ja een Matt Hughes die ook maar iets tegen Penn had in te brengen.
Wat mij betreft had dit gevecht niet beter kunnen lopen, eindelijk iemand die country boy Hughes op zijn plaats zet.
Mooie reaktie van Penn na het gevecht;
Eerst rent hij de octagon uit, daarna 'I love you Detroit, I love you UFC, I love you Joe Rogan' :roflol:

ben niet echt kapot van hughes maar ik vind hughes echt wel beter als bj, in deze partij lijkt wel of hughes geen zin meer erin had.

en dan hoor ik de commentaar dat bj een betere striker is ?

gemengde gevoelens erover

$80,000 fight-night bonuses:
- Fight of the Night: George Sotiropoulos and Joe Lauzon
- Submission of the Night: Phil Davis
- Knockout of the Night: B.J. Penn
Dana White confirms George Sotiropoulos vs. Dennis Siver at UFC 127 in Australia.
Dana White says he thought Rampage won the fight, says nothing about an immediate rematch.
Dana (White) confirmed B.J. Penn will face Jon Fitch in Sydney, (Australia).
BJ Penn vs Jon Fitch will main event the UFC 127 Sydney card. It was booked immediately after Penn won tonight.

Ben ik dan de enige die vindt dat Machida bestolen is? Don't get me wrong, ik vind Rampage een goeie vechter, maar de punches die hij geland heeft kun je tellen op 1 hand, daarbovenop 1 geslaagde takedown als ik me niet vergis en de hele tijd de clinching game zonder veel gevolgen... Nu ja ze mochten beiden niet gewonnen hebben feitelijk, wat een slappe partij.

Vreemd hierboven dat Hughes een betere vechter zou zijn dan Penn :/ misschien is hij dat geweest, maar 21 seconden, dat zegt toch wel iets.

[/B]

Ben ik dan de enige die vindt dat Machida bestolen is? Don't get me wrong, ik vind Rampage een goeie vechter, maar de punches die hij geland heeft kun je tellen op 1 hand, daarbovenop 1 geslaagde takedown als ik me niet vergis en de hele tijd de clinching game zonder veel gevolgen... Nu ja ze mochten beiden niet gewonnen hebben feitelijk, wat een slappe partij.

Vreemd hierboven dat Hughes een betere vechter zou zijn dan Penn :/ misschien is hij dat geweest, maar 21 seconden, dat zegt toch wel iets.

goh naar welke gevecht hebben die jury leden naar gekeken ???

lezen !!!!

en hughes is beter dan bj maar hier bewijst maar weer dat met 1 klap iemand ko kan gaan ook hughes, deze partij zegt imo niks bj pakt hem gewoon volt egen zijn gezicht aan

Laatst bewerkt:
ik dacht ook dat machida hem zou pakken, maar zal wel weer met de agressie te maken hebben, machida naar achter rampage naar voren:rolleyes: laatste ronde was duidelijk voor machida, andere 2 twijfel

lezen !!!!

en hughes is beter dan bj maar hier bewijst maar weer dat met 1 klap iemand ko kan gaan ook hughes, deze partij zegt imo niks bj pakt hem gewoon volt egen zijn gezicht aan

oops :p

en point taken, je zou het een puncher's chance kunnen noemen, maar onderschat het talent niet van bj penn

bj penn is gewoon beter man

dan heb je nooit bj - hughes 2 gezien, de 3e ronde was het all hughes daarin kan je zeggen dat bj's cardio niet op zijn best was.

eigenlijk is het altijd wat wanneer deze 2 vechten, heb in die 3 partijen nou geen 1x gezien wanneer deze 2 op zijn best waren alleen penn - hughes 2 want bj's cardio is altijd klote geweest

Terug
Naar boven