- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het zelf ook niet echt spannend. Zelfs bij Penn en Hughes miste ik iets.
-Leon

$80,000 fight-night bonuses:
- Fight of the Night: George Sotiropoulos and Joe Lauzon
- Submission of the Night: Phil Davis
- Knockout of the Night: B.J. Penn
Dana White confirms George Sotiropoulos vs. Dennis Siver at UFC 127 in Australia.
Dana White says he thought Rampage won the fight, says nothing about an immediate rematch.
Dana (White) confirmed B.J. Penn will face Jon Fitch in Sydney, (Australia).
BJ Penn vs Jon Fitch will main event the UFC 127 Sydney card. It was booked immediately after Penn won tonight.
[/B]
Ben ik dan de enige die vindt dat Machida bestolen is? Don't get me wrong, ik vind Rampage een goeie vechter, maar de punches die hij geland heeft kun je tellen op 1 hand, daarbovenop 1 geslaagde takedown als ik me niet vergis en de hele tijd de clinching game zonder veel gevolgen... Nu ja ze mochten beiden niet gewonnen hebben feitelijk, wat een slappe partij.
Vreemd hierboven dat Hughes een betere vechter zou zijn dan Penn :/ misschien is hij dat geweest, maar 21 seconden, dat zegt toch wel iets.
goh naar welke gevecht hebben die jury leden naar gekeken![]()
lezen !!!!
en hughes is beter dan bj maar hier bewijst maar weer dat met 1 klap iemand ko kan gaan ook hughes, deze partij zegt imo niks bj pakt hem gewoon volt egen zijn gezicht aan