AndroidHealthClinic

UFC 123 Rampage vs Machida *discussie en spoiler topic*

Haha, potverdomme. Ik kan niet de enige zijn die keihard begon te schreeuwen toen machida hem in die triangle attempt had en rampage hem omhoog tilde om te slammen. Potverdomme wat zou dat episch zijn geweest.

Het was close.. maar het kon allebei de kanten op gaan. Bij van die wedstrijden die zo close zijn krijgt negen van de tien keer de agressieve vechter het voordeel van de twijfel. En terecht imo.

Hahahah, die knockout van Penn. ****ing mooi. Good stuff.

Laatst bewerkt:
Haha, potverdomme. Ik kan niet de enige zijn die keihard begon te schreeuwen toen machida hem in die triangle attempt had en rampage hem omhoog tilde om te slammen. Potverdomme wat zou dat episch zijn geweest.
Zeker niet. :D
post-10-1118361951.gif

Machida - Rampage was niet veel aan. Ik vond de eerste 2 rondes twijfelachtig en de derde overduidelijk voor Machida.

Penn - Hughes was eigenlijk voorbij voordat je lekker in de partij kon komen. Had ze graag wat meer zien knokken, maargoed dit was ook wel leuk. Penn is baas.

Georde Sotiroupolous ofzo vind ik wel een goede indruk achterlaten de laatste tijd. Goede BJJ, maar ik had het idee dat Lauzon in de 2e ronde, of helemaal gassed was, of gewoon geen zin meer had.

Phil Davis had wel een grappige submission. Nog nooit zoiets gezien, maar wel effectief.

Al met al op zich wel een leuke UFC

Ik begin een beetje zat te worden van dat publiek.. als 2 vechters 10 seconden lang niet elkaar een stomp op hun hoofd geven men meteen moet gaan boo-en. Irritant.. soms is het een beetje een spelletje van geduld, uitdagen, of simpelweg de ander vermoeien.

Kijk hoe mooi die slot-secondes waren in die eerste ronde in die Harris-Falcao match

• Topic Starter Topic Starter
UFC 123 bonuses: Penn, Davis, Sotiropoulos and Lauzon earn $80,000 awards

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

AUBURN HILLS, Mich. – B.J. Penn, Phil Davis, George Sotiropoulos and Joe Lauzon each earned $80,000 "Fight Night" bonuses for their performances at Saturday's "UFC 123: Rampage vs. Machida" event.

Penn earned the night's "Knockout of the Night" award, Davis picked up the "Submission of the Night" bonus, and Sotiropoulos and Lauzon shared "Fight of the Night" honors.

UFC 123 took place at The Palace of Auburn Hills in Auburn Hills, Mich. The night's main card aired on pay-per-view, while Spike TV featured a pair of preliminary card contests.

Penn stunned opponent Matt Hughes and the Michigan crowd with a rapid-fire 21-second finish. After an early flurry, Penn dropped Hughes with a right hand and wasted little time jumping on his opponent with stiff follow-up blows that forced the stoppage. Penn claimed victory in the pairs trilogy series and also earned a hefty bonus.

Davis ensured his bonus win after executing a kimura variation that left broadcasters at a lack of words. After dominating Tim Boetsch on the floor, Davis trapped his opponent's arm behind his back and cranked the hold until his opponent tapped not once, but twice after the attending referee failed to see the first submission.

In the evening's first pay-per-view fight, Sotiropoulos and Lauzon went toe-to-toe as expected. While Lauzon looked crisp on his feet early, he appeared to slow slightly in the second round. Sotirolpolous picked up the pace when the fight hit the floor in the second, and after passing on an initial kimura attempt, he latched firmly onto a second attack and forced the tap. An action-packed affair for the round-and-a-half duration, the entertaining lightweight contest was justly awarded the evening's "Fight of the Night."

Penn - Hughes was eigenlijk voorbij voordat je lekker in de partij kon komen. Had ze graag wat meer zien knokken, maargoed dit was ook wel leuk. Penn is baas.

Zo'n vroege lucky punch maakt het niet tot een echt gevecht. Maar goed, chubby had wat goed te maken na zijn vorige partij(en).

ik zat alleen te kijken,ik zat gewoon 10 keer **** te schreeuwe en te lachen toen bj penn hughes KO sloeg haha.

Rampage dacht direct na het gevecht ook dat hij verloren had, dit zegt genoeg.

Mooi vond ik dat je bij Hughes na de KO, kunt liplezen: "What the **** happend?!". Maar goed zegt natuurlijk nog weinig, iedereen kan tegen een tik aanlopen.

Phil Davis won echt met gemak. Dacht dat zijn tegenstander (ben nu al zijn naam vergeten) toch ook wel een redelijke vechter was.

Terug
Naar boven