MuscleMeat

UFC Fightnight woensdag 17 september

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb jammer genoeg geen invites meer van die torrent tracker. Die link is volgens mij wel het hele event, alleen zonder de pre-lims, dat is altijd zo. Hij staat ook op usenet, maar dat werkt zeker niet lekker in Belgie?

Ik ben hem nu in ieder geval zelf aan het downloaden in 720p hd formaat, zal daarna kijken of ik hem ergens kwijt kan. Maar gaat wel even duren, is ruim 2GB.

ik heb tijd :D

thx :)

want heb nu maar enkele fights, en de ene waar ik naar uitkeek (sakara) er niet eens bij :(

Die zit ook niet in de HD versie, want die is namelijk niet op tv uitgezonden. Sakara vocht in een pre-lim gevecht, die worden alleen uitgezonden als er nog tijd over is in de uitzending en je kan ze ook vaak zien via de UFC website.

Die zit ook niet in de HD versie, want die is namelijk niet op tv uitgezonden. Sakara vocht in een pre-lim gevecht, die worden alleen uitgezonden als er nog tijd over is in de uitzending en je kan ze ook vaak zien via de UFC website.

oh dan toch...

oke ga dan eens op ufc.com surfen

Heb je nog steeds interesse in die HD versie, of hoeft dat niet nu dat gevecht er niet bij zit?

Yep, is precies dezelfde als die je al hebt, alleen in betere kwaliteit.

f*cking hell

verdamd noch mall

putain de merde

jandorie

dan ga ik passen voor de HD versie, vind de gevechten niet zo heel top...

toch bedankt dat je de moeite wou doen!

f*cking hell

verdamd noch mall

putain de merde

jandorie

dan ga ik passen voor de HD versie, vind de gevechten niet zo heel top...

toch bedankt dat je de moeite wou doen!

Ok, no problem. Heb je de pre-lims al gevonden? Zo nee, ik ben er nu 2 aan het downloaden, Alessio Sakara vs. Joe Vedepo en Joe Lauzon vs. Kyle Bradley als het goed is.

is dat ook een private torrent?

anders zoek ik ff

Is een private torrent. Ik ben nu Sakara vs Vedepo voor je aan het uploaden op yousendit.com. Kwaliteit is redelijk tot goed te noemen. Normaal gesproken is hij over zo'n krap 20 minuten klaar.

Is een private torrent. Ik ben nu Sakara vs Vedepo voor je aan het uploaden op yousendit.com. Kwaliteit is redelijk tot goed te noemen. Normaal gesproken is hij over zo'n krap 20 minuten klaar.

oh super, bedankt kerel!

karma on it's way ;)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven