AndroidHealthClinic

UFighter89's Log

UFighter89

Advanced Bodybuilder
Waardering
7
Oke ik ben alweer een tijdje fatsoenlijk aan het trainen (nooit helemaal stil gelegen, maar een paar maandjes onregelmatig getraind wegens school). Het leek me wel fijn om hier een logje bij te houden, zo kan ik een beetje mijn vorderingen bij houden.
Ik zat te denken om te beginnen met een van de volgende schema's, namelijk:
-Rippetoe
of
-5x5x5 van Pavel.

Persoonlijk spreekt het 5x5x5 systeem me wel aan dus ik denk dat deze hem word, maar is er iemand die met deze ervaring heeft? (op rippetoe gaan de meeste goed dus deze ga ik ook zeker een keer proberen!)

Stats:
leeftijd: 18 jaar
gewicht: 81-83 kg
bf%: geen idee ga het van de week opmeten!

Doel:
-verkrijgen van kracht.
-toename lichaamsgewicht tot hooguit 85 kg.

Doe maar rippetoe. Dat vind ik een goeie :D

• Topic Starter Topic Starter
Mannen bedankt voor de steun. Ik ga voor de 5x5x5 van pavel en wanneer ik hiermee klaar ben (is een schema van 5 weken) stap ik over op rippetoe.
Het schema gaat er als volgt uitzien:
-Benchpress
-Squat
-Deadlift
-Hangclean & Military Press
-Chin Ups

Hopelijk maak ik een beetje goede progressie ermee. Ik zal in mn sig de gewichten zetten en deze ook blijven updaten.

Oke net de eerste training gehad. Vind het wel een lekker schema. Lekker snel klaar en toch wel naar mijn idee een goede workout gehad. Geen hypertrofie of failure maar dat had ik al verwacht. Moet wel erbij zeggen dat ik in plaats van squats pistols (single leg squats) doe.

05-05-2008
-Benchpress 5*80
-Pistols 5*87
-Deadlift 5*75 (deadlift is mijn zwakke punt en ik hoop dat ik deze flink kan verbeteren)
-Chin Ups 5*
-Hang-clean & MP 5*40 (ook deze hoop ik flink te verbeteren)

Morgen is de volgende training. We zullen zien hoe deze gaat.

Net terug van de training. Ging zeer lekker vandaag wel een paar keer gecheat in t schema :p

06-05-2008
-Benchpress 5*82,5
-Pistols 5*Bodyweight (BW=82)+10
-Deadlift 5*90 (5*80 ging zeer goed en dus heb ik ook nog even 5*90 gedaan ging erg lekker)
-Chin ups 5* (heb na t hele schema nog een paar keer gechinned, moet even een manier zien te verzinnen om extra gewicht erbij te krijgen bij de chin ups)
-Hang-clean & MP 5*45

Training van vandaag ging erg goed morgen is de volgende dag!

Zijn die pistols niet lastig uit te voeren?

Laatst bewerkt:
ik vind het wel meevallen je moet je balans wel zien te houden wat me in het begin toen ik ermee begon op mn linkerbeen nogal lastig was (ben rechtshandig, rechtsbenig, etc.) Nu ik mn balans beter kan bewaren zijn ze niet zo moeilijk uit te voeren maar wel pittig!

Ik ga je log volgen.

Succes met trainen eten en slapen:D

Ik ga je log volgen.

Succes met trainen eten en slapen:D

Thnx man!

Vandaag word het wat later met trainen. Kan niet in de ochtend gaan en de gym is van 12.00 tot 15.00 dicht :mad: heb hier eigenlijk een hekel aan aangezien ik vaker rond 13.00 niks te doen heb en wil trainen, maar dat gaat dus niet. Word dus 15.00 voordat ik kan gaan trainen.

Oke net trug van de training en even met de hond lopen. Heerlijk weer jammer dat ie oud begint te worden en niet vooruit te branden is. De training ging wel lekker alleen een beetje last van mijn linker schouder.

07-05-2008
-Benchpress 5*80
-Pistols 5*BW+10
-Deadlift 5*90
-Chin Ups 5*
-Hang-clean & MP 5*45

Weer chill getraind paar pr's gezet wel wederom weer last van de linker schouder/trap.

08-05-2008
-Benchpress 5*82,5
-Pistols 5*BW+10
-Deadlift 5*95 pr
-Chin Ups 5*
-Hang-clean * MP 5* 47,5 pr

Morgen de vijfde dag van deze week dan heb ik het weekend lekker 2 dagen rust.

Helaas vandaag niet de mogelijkheid gehad om te trainen. Morgen heb ik BJJ training en dat is al vermoeiend genoeg. Maandag is de gym ook dicht dus k zal denk k maar een keer op zondag moeten gaan :p

Oke mijn excuses aan iedereen die mijn log volgt! heb een tijdje niks van me laten horen, maar heb ook een tijdje niet getraind wegens een ziekte aan het begin van de week. Vandaag sportmedische keuring voor de ALO gehad waarbij ook mijn vetpercentage is opgemeten en dit was 13,3 %. Ik ben van plan om morgen weer te gaan trainen, maar zit nog te twijfelen aangezien ik zaterdag een Braziliaand Jiu Jitsu toernooi heb en hier wel lekker fris aan de bak wil.

Ik heb ook vorige week gemerkt dat het schema mischien een tikkeltje veel van me vergt vooral nu zo vlak voor de examens. Ik ben wel van plan dit schema te handhaven de komende 2 a 3 weken, maar wellicht dat ik het aantal dagen terug schroef van 5 naar 4 of 3.

Weer even een kleine update in mijn log. Heb afgelopen zaterdag BJJ toernooi gehad 2 partijen verloren (1 op punten 1 op submissions; armbar) 1 gewonnen (americana armklem). Hopelijk was dat niet teveel hocus pocus voor sommigen maargoed. Zit nu midden in de eindexamens dus trainen is er vandaag bij ingeschoten. ik ben van plan morgen te gaan! dan kan ik morgen woensdag en donderdag fitnesse (of krachttrainen) en zaterdag en zondag weer BJJ trainen. Ik zal morgen weer updaten!

Oke mijn log loopt niet echt zoals gewend. Ben door mn examens toch ook wel minder gaan trainen. Gister echter wel weer geweest. Training vond ik meevallen. Het schema bevalt me ook minder goed dan ik had gehoopt dus na mn examens begin ik met een nieuwe denk ik. Anyway training van gister:

22-05-2008
-Benchpress (was bezet en die lullige gasten wouden me niet even 1 setje laten doen) dus dumbbell press 5*24
-Pistols 5*BW+10
-Deadlift 5*90
-Chin Ups 5*BW
-Hang-clean & MP-5*45

van het weekend weer bjj training(en) dus geen tijd om te fitnessen. Volgende week dan maar weer aan de gang.

Vandaag BJJ training gehad. Ging lekker. Ik heb wel besloten om vanaf volgende week weer een anders schema te gaan gebruiken. Ben niet helemaal tevreden over het schema wat ik nu heb. Bij een nieuw schema ga ik ook een tijdje switchen van supplementen en weer een beetje aan mn voedingsschema sleutelen. Ik laat het allemaal nog verder weten!

Vandaag wederom BJJ training gehad en het ging weer goed. Volgende week start ik met een nieuw schema. Ik heb al een voorlopige vorm gepost bij de trainingsschema sectie. zoals ik al zei ga ik ook switchen van supplementen. Ik zal de supplementen vermelden in het nieuwe voedingsschema wat ik van de week zal posten. Hopelijk gaat het allemaal bevallen maar ik hou jullie op de hoogte!

Terug
Naar boven