Fitness Seller

UG en HG

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik kom veel tegen op internet dat UG en HG vaak van elkaar verschillen. UG labs kunnen toch meer vragen voor beter kwaliteit lijkt mij. Wat vinden jullie hiervan.

UG voor meer kwaliteit meer vragen?
Er is veel te veel aanbod, dus de prijzen zullen zeker niet omhoog gaan op UG gebied.

Als je echt goeie HG kan krijgen prima.
Het aanbod is vaak niet volledig zoals de UG's die kunnen aanbieden helaas.

Buiten dat om is het veel gemakkelijker om UG gear te krijgen en er is genoeg in omloop wat goed werkt.

Als je echt goeie HG kan krijgen prima.
Het aanbod is vaak niet volledig zoals de UG's die kunnen aanbieden helaas.

Buiten dat om is het veel gemakkelijker om UG gear te krijgen en er is genoeg in omloop wat goed werkt.

Dit dus, alleen ja.. als je aan de tren wilt en vergelijkbare producten dan ontkom je niet aan UG aangezien dat niet word gemaakt door HG fabrikanten.

Dit dus, alleen ja.. als je aan de tren wilt en vergelijkbare producten dan ontkom je niet aan UG aangezien dat niet word gemaakt door HG fabrikanten.

Tren word ook HG gemaakt tegenwoordig...

Maar assortiment van de UG's is groter ben ik van mening.
Maar uiteindelijk zijn de basis roids toch het beste.:cool:

als je ug neemt bevat het meestal wat er op het etiket staat, bij hg is dat meestal niet gevalt omdat het vaak gefaked wordt. als je echt hg hebt heb je goeie shit, maar er zijn ook ug waar je best op kunt knallen.

Je hebt natuurlijk middelen welke onder een bepaalde naam via medische wereld in de handel wordt gebracht en die noemen we doorgaans hg.
Middelen die in dezelfde soort fabrieken worden vervaardigd in opdracht van een merk wat de steroden markt wil benaderen kan je daarom ook als hg zien. (Dezelfde kwaliteit, sterielheid, etc.)
Omdat het dus niet via de dokter te krijgen is heet nandrolone van zon merk ineens ug.
Toch zijn er nog de andere manieren van produceren. Van zelf productie tot wat we zeggen badkuip productie. Velen zien dat als ug.
Dus je creert een discussie: wat is hg. Human grade.... Ja is bijv. trenbolone dan wel hg? Qua kwaliteit van zon producent zeker maar qua achtergrond natuurlijk weer niet. Missch kan je beter zeggen: onder dezelfde omstandigheden geproduceerd als hg spullen.

Mee eens? :-)

Eens, maar aan werken merken moet ik denken dan die hun gear in HG labs laten maken? Mag in PM ivm regels

Terug
Naar boven