J johncs Dutch Bodybuilder Lid sinds 2 jul 2006 Berichten 319 Waardering 0 9 sep 2006 #21 Spot er maar mee, kl***zak!
P pat21 Lamme tak Elite Member Lid sinds 20 nov 2002 Berichten 14.717 Waardering 425 9 sep 2006 #22 BomSize zei: hey bodybuilders, is het waar dat op zaterdagochtend je arm sneller uit de kom gaat met bankdrukken dan op andere dagen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Niet normaal Jizza zei: Aap van de maand. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Mijn stem heeft ie johncs zei: Spot er maar mee, kl***zak! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wil je erover praten?
BomSize zei: hey bodybuilders, is het waar dat op zaterdagochtend je arm sneller uit de kom gaat met bankdrukken dan op andere dagen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Niet normaal Jizza zei: Aap van de maand. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Mijn stem heeft ie johncs zei: Spot er maar mee, kl***zak! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wil je erover praten?
M MMN Ripped Bodybuilder Lid sinds 22 mrt 2006 Berichten 4.017 Waardering 14 Lengte 1m89 Massa 97kg Vetpercentage 15% 9 sep 2006 #23 ik denk niet dat hij ons nog gaat bedanken voor de antwoorden