MuscleMeat

Uitgaan zuigt

Uitgaan gaat opzich, maar absoluut met drank op anders is het best saai maar je moet niet teveel drinken want als je dan eenmaal gaat zitten sta je ook niet meer op omdat je dan erg lam bent :).

Ik drink geen alcohol, ook niet tijdens het stappen ;)

Je bent een loser als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol.

Je kunt het ook gewoon drinken omdat je het lekker vindt en/of de roes.

En dat alcohol spieren afbreekt is overrated. En ja daar heb ik ervaring mee, grote hoeveelheden voor een langere periode. Het enige is gewoon niet jezelf lam zuipen 1 dag voor jetraining, of 2 dagen als je wat langer herstel nodig hebt van je kater.

Uitgaan/mensen zijn ruk. Welkom bij het gilde der nerds. Niks mis mee, in tienerjaren nog even onzeker, daarna zul je erg gelukkig zijn met dit feit.
Zelf behoor ik tot het soort der langharige baardige metalnerds, en enige uitgaan dat ik trek zijn dan ook nerd en vooral metal-evenementen, dat zijn dan allemaal ook nerds, maar is dus vaak ook stukken gemoedelijker dan feestjes met niet-nerds. Niet-nerds, urgh. :shoot:

Uitgaan/mensen zijn ruk. Welkom bij het gilde der nerds. Niks mis mee, in tienerjaren nog even onzeker, daarna zul je erg gelukkig zijn met dit feit.
Zelf behoor ik tot het soort der langharige baardige metalnerds, en enige uitgaan dat ik trek zijn dan ook nerd en vooral metal-evenementen, dat zijn dan allemaal ook nerds, maar is dus vaak ook stukken gemoedelijker dan feestjes met niet-nerds. Niet-nerds, urgh. :shoot:

haha metalnerds, je moet eens op een faculteit sterrenkunde rondwandelen, je weet niet wat je ziet man! Je voelt je spontaan hip, sociaal en mooi.

Ga zelf ook al een tijd niet meer uit, geen tijd, geen zin en drink niet zo graag meer..
Word altijd helemaal schijtziek van mezelf als ik gezopen heb, begin scheel te kijken en kan geen 2 tellen me bek houden.:o
Om nog maar te spreken over de volgende dag.. En stappen zonder drinken zuigt al helemaal, ik vind het zwaar irritant als iedereen lam is en ik nuchter..
Terwijl als ik op een goed feest sta, (intoxicated, thunderdome of iets in die zin) ik me prima vermaak zonder drank etc.
Nu ik erover nadenk is dat ook al weer een tijd geleden dat ik naar een feest ben geweest. :rolleyes:

ja man, want zo verpesten ze dat hij 2 liter GHB bijdraagt aan de maatschapij.
?
eigen gebruik is ok mogelijk he:P

ken je dat liedje van vroeger op de basis-school?

Klikspaan, boterspaan, Je mag niet door mijn straatje gaan. 't Hondje zal je bijten, 't Katje zal je krabbelen. Dat komt van al je babbelen!!

hy heeft toch nix ergs gedaan, waarom zou iemand da vernaaie bij de wouten?

?
eigen gebruik is ok mogelijk he:P

ken je dat liedje van vroeger op de basis-school?

Klikspaan, boterspaan, Je mag niet door mijn straatje gaan. 't Hondje zal je bijten, 't Katje zal je krabbelen. Dat komt van al je babbelen!!

hy heeft toch nix ergs gedaan, waarom zou iemand da vernaaie bij de wouten?
Klinkt als een goed nummer, van welke artiest is dat, Bart?

Klinkt als een goed nummer, van welke artiest is dat, Bart?

In de [Link niet meer beschikbaar] werd met een [Link niet meer beschikbaar] een spaan hout bedoeld, waarmee een [Link niet meer beschikbaar] een klepperend geluid maakte om zijn komst te laten horen. Het werd ook wel een lazarusklep genoemd. In figuurlijke zin werd de tong ook wel klapspaan genoemd. Iemand met een klapspaan als tong, iemand die veel kletste, werd dan tot klapspaan of klikspaan. De versjes hieronder zijn dan ook oorspronkelijk misschien eerder tegen een leproos gericht, dan tegen een verklikker.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klikspaan
:P

uitgaan is alleen leuk als je met de juiste mensen gaat.

Zeg, wat vinden jullie leuk aan uitgaan?

Ben al vaak uit geweest, alleen het publiek wat zoiets aantrekt, trekken mij niet zo (en ze trekken mij niet), want dit zijn vaak jonge meisjes die ik zie, en jonge jongetjes.

Dus, wat vinden jullie leuk aan uitgaan?

:verneder:

Gisteren nog eens 'uit' geweest in een lokaal tentfuifje hier. Was wel leuk, echt veel van die lekkere latina's waren daar. Elk jaar hebben we hier zo'n soort wereld event komen verschillende landen optreden en ze nemen al hun lekkers mee ;)
Uiteindelijk cocktails voor 4 euro wat best goedkoop is voor mojito bijvoorbeeld.
Maar lopen elk jaar meer een meer ventjes rond dat denken dat ze iets voorstellen en ja hoor weer gevecht. Maar dat is tegenwoordig overal op van die tentfuiven waar ik ga.

:rolleyes:

Geen me eens een goede reden.

Vind jij het niet zielig dat men niet los kan gaan zonder alcohol en/of andere middelen dan?

Oh shit, I forgot. Jij hoort ook bij die mensen :p

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

:eek:

Deze is beter dan mijn reactie :)

Hahahahahaha. Leg mij eens uit waarom het triest is, als je het niet leuk kunt hebben zonder alcohol?

Hahahahahaha. Leg mij eens uit waarom het triest is, als je het niet leuk kunt hebben zonder alcohol?
nou, als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol dan ben je van jezelf dus best saai.
ik vind eens in de zoveel tijd uitgaan en dan gewoon iets drinken prima. maar ik vermaal me ook best zonder uitgaan en alcohol. vaak zelfs nog wel beter

Met alcohol komt iedereen gewoon wat meer los, zonder ka je ook prima vermaken maar met is het helemaal een feest, moraalridders

nou, als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol dan ben je van jezelf dus best saai.
ik vind eens in de zoveel tijd uitgaan en dan gewoon iets drinken prima. maar ik vermaal me ook best zonder uitgaan en alcohol. vaak zelfs nog wel beter

Dus als je saai bent, ben je een loser?

Potverdomme, gisteren ben ik ook maar eens uit geweest voor de verandering. Zat ik even alleen fristi te drinken, komen er 2 meisjes op me af. 1 van hen was best leuk, ze had lange krullen, lief gezichtje en gewoon een lekker figuur. Alleen dat aanhangsel dat ze meebracht was zo irritant als de t*fus. Deze walrus eiste steeds alle aandacht op als ik met haar zat en ze bestookte me steeds met vragen of ik bepaalde mensen kende.

Overal waar die lekkere kwam, kwam die walrus ook. Ik durfde gewoon echt geen actie te ondernemen met die lopende buik in de buurt. Op een gegeven moment was ze even rustig, maar dan spuit ze 1 of ander geurtje op. Op zich niets mis mee, maar ze deed er verdomme liters op, waardoor ik vergast werd.

Uiteindelijk niets gebeurt, ik durfde ook geen telefoonnummer of zo te geven, want ik was bang dat die dikke dat dan ook moest en dat ik dan doodgestalkt zou worden. Uitgaan zuigt echt, tenzij er geen irritante, 300 kilo wegende mensen bij zijn.

Dus als je saai bent, ben je een loser?
oké miss had ik het iets anders moeten zeggen. maar ik vind het wel vrij triest als je eerst uberhout minstens 6-7bier of wat dan ook nodig hebt om te kunnen zeggen''dit is een leuke avond''

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Potverdomme, gisteren ben ik ook maar eens uit geweest voor de verandering. Zat ik even alleen fristi te drinken, komen er 2 meisjes op me af. 1 van hen was best leuk, ze had lange krullen, lief gezichtje en gewoon een lekker figuur. Alleen dat aanhangsel dat ze meebracht was zo irritant als de t*fus. Deze walrus eiste steeds alle aandacht op als ik met haar zat en ze bestookte me steeds met vragen of ik bepaalde mensen kende.

Overal waar die lekkere kwam, kwam die walrus ook. Ik durfde gewoon echt geen actie te ondernemen met die lopende buik in de buurt. Op een gegeven moment was ze even rustig, maar dan spuit ze 1 of ander geurtje op. Op zich niets mis mee, maar ze deed er verdomme liters op, waardoor ik vergast werd.

Uiteindelijk niets gebeurt, ik durfde ook geen telefoonnummer of zo te geven, want ik was bang dat die dikke dat dan ook moest en dat ik dan doodgestalkt zou worden. Uitgaan zuigt echt, tenzij er geen irritante, 300 kilo wegende mensen bij zijn.
damn dude! das balen:(

oké miss had ik het iets anders moeten zeggen. maar ik vind het wel vrij triest als je eerst uberhout minstens 6-7bier of wat dan ook nodig hebt om te kunnen zeggen''dit is een leuke avond''

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

damn dude! das balen:(

mensen die niet drinken denken dat het zo werkt, maar zo werkt het niet.

Terug
Naar boven