TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik drink geen alcohol, ook niet tijdens het stappen
Je bent een loser als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol.
Uitgaan/mensen zijn ruk. Welkom bij het gilde der nerds. Niks mis mee, in tienerjaren nog even onzeker, daarna zul je erg gelukkig zijn met dit feit.
Zelf behoor ik tot het soort der langharige baardige metalnerds, en enige uitgaan dat ik trek zijn dan ook nerd en vooral metal-evenementen, dat zijn dan allemaal ook nerds, maar is dus vaak ook stukken gemoedelijker dan feestjes met niet-nerds. Niet-nerds, urgh. :shoot:

?ja man, want zo verpesten ze dat hij 2 liter GHB bijdraagt aan de maatschapij.

Klinkt als een goed nummer, van welke artiest is dat, Bart??
eigen gebruik is ok mogelijk he
ken je dat liedje van vroeger op de basis-school?
Klikspaan, boterspaan, Je mag niet door mijn straatje gaan. 't Hondje zal je bijten, 't Katje zal je krabbelen. Dat komt van al je babbelen!!
hy heeft toch nix ergs gedaan, waarom zou iemand da vernaaie bij de wouten?
Klinkt als een goed nummer, van welke artiest is dat, Bart?

Zeg, wat vinden jullie leuk aan uitgaan?
Ben al vaak uit geweest, alleen het publiek wat zoiets aantrekt, trekken mij niet zo (en ze trekken mij niet), want dit zijn vaak jonge meisjes die ik zie, en jonge jongetjes.
Dus, wat vinden jullie leuk aan uitgaan?

Geen me eens een goede reden.
Vind jij het niet zielig dat men niet los kan gaan zonder alcohol en/of andere middelen dan?
Oh shit, I forgot. Jij hoort ook bij die mensen
---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------
Deze is beter dan mijn reactie![]()
nou, als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol dan ben je van jezelf dus best saai.Hahahahahaha. Leg mij eens uit waarom het triest is, als je het niet leuk kunt hebben zonder alcohol?
Met alcohol komt iedereen gewoon wat meer los, zonder ka je ook prima vermaken maar met is het helemaal een feest, moraalridders

nou, als je het niet leuk kan hebben zonder alcohol dan ben je van jezelf dus best saai.
ik vind eens in de zoveel tijd uitgaan en dan gewoon iets drinken prima. maar ik vermaal me ook best zonder uitgaan en alcohol. vaak zelfs nog wel beter
oké miss had ik het iets anders moeten zeggen. maar ik vind het wel vrij triest als je eerst uberhout minstens 6-7bier of wat dan ook nodig hebt om te kunnen zeggen''dit is een leuke avond''
damn dude! das balenPotverdomme, gisteren ben ik ook maar eens uit geweest voor de verandering. Zat ik even alleen fristi te drinken, komen er 2 meisjes op me af. 1 van hen was best leuk, ze had lange krullen, lief gezichtje en gewoon een lekker figuur. Alleen dat aanhangsel dat ze meebracht was zo irritant als de t*fus. Deze walrus eiste steeds alle aandacht op als ik met haar zat en ze bestookte me steeds met vragen of ik bepaalde mensen kende.
Overal waar die lekkere kwam, kwam die walrus ook. Ik durfde gewoon echt geen actie te ondernemen met die lopende buik in de buurt. Op een gegeven moment was ze even rustig, maar dan spuit ze 1 of ander geurtje op. Op zich niets mis mee, maar ze deed er verdomme liters op, waardoor ik vergast werd.
Uiteindelijk niets gebeurt, ik durfde ook geen telefoonnummer of zo te geven, want ik was bang dat die dikke dat dan ook moest en dat ik dan doodgestalkt zou worden. Uitgaan zuigt echt, tenzij er geen irritante, 300 kilo wegende mensen bij zijn.

oké miss had ik het iets anders moeten zeggen. maar ik vind het wel vrij triest als je eerst uberhout minstens 6-7bier of wat dan ook nodig hebt om te kunnen zeggen''dit is een leuke avond''
---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------
damn dude! das balen![]()