MuscleMeat

Uitslag Mr. Olympia 2011

Zeker terecht , ik had in de top drie Victor gezet maar Kai green was zeker ook verdiend!

is dr geen mr fitness? zitten meestal ook hele nette fysieken tussen

Terechte uitslag, en ook echt mooie speeches. Dikke respect voor Phil en Jay beiden. Vond het echt een mooie Olympia, zeker zo met twee 'best friends' die strijden voor de top :)

En terecht! Phil was zeker de beste! Dat Jay nog tweede is geworden valt me nog mee had hem zelf misschien wel een plaatsje lager staan!

hoe bikkel je dan ook bent, hoe kan je dan in godsnaam staan lachen op het podium terwijl je een gescheurde spier staat aan te spannen?!?!?!

Is niet mogelijk bij een bicepsscheur nog gewoon maximaal statisch aanspannen...

tjek dit filmpje wat laatste gepost is..Ook al valt zn shirtje er over heen, op basis van fotos van gister behoor je die blauwe plek bij dit filmpje ook al te zien toch?

http://www.youtube.com/watch?v=QBueLlO5hoI&feature=player_embedded

Je kan zien dat z'n linker bicep dunner is. Guess synthol went wrong..

Respect voor phil en jay! Mooie olympia :)

Imo kai boven jay nogmaals maarja diepste respect voor jay maar dan moet im wel zeggen dat kai jay raped met zijn fysiek

img_20901316318459.jpeg

Respect voor phil en jay! Mooie olympia :)

meh, zo mooi zou ik het niet noemen.
zoals palumbo al zei,
de enige waarmee je impressed kan zijn is phil en victor
Met Jay waren er meerdere dingen fout, kai greene kwam weeral niet 100% op de olympia. Dexter was goed, maar niet goed genoeg, en Dennis heeft nog wat spiergroepen op te vullen.

2011olympia_scorecard_mrolympia.gif

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 14:08 ----------

Btw de verdiensten:

1. Phil Heath -$200,000
2. Jay Cutler -$100,000
3. Kai Greene -$75,000
4. Victor Martinez -$50,000
5. Dennis Wolf -$40,000
6. Dexter Jackson -$30,000

7. Toney Freeman -$18,000
8. Brandon Curry -$17,000
9. Ronny Rockel -$16,000
10. Hidetada Yamagishi -$14,000

heb ik wat gemist deed branch warren niet mee?

ja knie kan ook is alweer 3weken of meer terug toch? of 7

Weet niet of Branch verschil had kunnen maken.

Terug
Naar boven