Fitness Seller

uitslag mr olympia 2012

zo vreselijk smerig vind ik branch op de een of andere manier. Irriteer me echt aan alles van hem van zijn lelijke hoofd tot zijn lelijke bleke/grauwe huid tot zijn slechte aanhechtingen.
Die armen zijn denk de slechtste van de hele olympia en dan van die schrale onderarmpjes eronder
Hij mist ook z'n rechterbeen en had een k*t condition

staan er ergens al pics van de wedstrijd?

volgens mij is die scorecard zo fake als wat

Phil is in mijn ogen de verdiende winnaar.

Over Kai en Phil valt te twisten, ik had graag gezien dat Kai hem kreeg. Maar Branch.. Please. Lijkt het f*cking eurovisie songfestival wel met de vriendjespolitiek..

vind phil ook de terechte winnaar simpel weg een mooier fysiek als kai.
maar dat die branch 5de is geworde wat een grote schande is dat zeg heb na deze olympia soort hekel aan die vent gekregen haha.

Kai leek eerst voordeel te hebben, maar toen ze deze ochtend naast mekaar stonden moet ik jammer genoeg toegeven dat Phil net iets beter was, vooral front. Over back valt te discussieren, IMO had Kai daar wel het voordeel.

Branch 5e wat een grote grap dat IFBB zeg.....

Kai leek eerst voordeel te hebben, maar toen ze deze ochtend naast mekaar stonden moet ik jammer genoeg toegeven dat Phil net iets beter was, vooral front. Over back valt te discussieren, IMO had Kai daar wel het voordeel.

Kai stond er bij de prejudging heel goed bij ja, beter dan Phil imo met zijn hele voorkomen uitstraling. Hij zakte deze ochtend wel wat weg jammer genoeg, leek ook niet goed in zn vel te zitten, en toen moest ik het ook ook Phil geven. Hopelijk komt Kai volgende keer zo goed dat ze er niet omheen kunnen.

Wat Branch betreft, die flapdrol mag van mij bij de enkels afbreken.

Kai stond er bij de prejudging heel goed bij ja, beter dan Phil imo met zijn hele voorkomen uitstraling. Hij zakte deze ochtend wel wat weg jammer genoeg, leek ook niet goed in zn vel te zitten, en toen moest ik het ook ook Phil geven. Hopelijk komt Kai volgende keer zo goed dat ze er niet omheen kunnen.

Wat Branch betreft, die flapdrol mag van mij bij de enkels afbreken.
Kai pakt hem hopelijk volgend jaar wel, verdient hij wel. :cool:

Vind Kai heel wat esthetischer ogen dan voorafgaande shows, zelfs minder gut dan heath...

Kai was niet eens in de buurt.

Ben helemaal geen fan van Kai's fysiek , wel een goeie kerel.

Wat een k*t kop trekt die Phil toch, altijd het idee dat hij iets stimulerends (los van alle AAS etc) heeft genomen voor hij het podium op gaat.
Jammer dat Kai niet gewonnen heeft, maar kwam zo te zien toch nog iets te kort van voren.

Terug
Naar boven