MuscleMeat

uitslag mr olympia 2012

Wat een k*t kop trekt die Phil toch, altijd het idee dat hij iets stimulerends (los van alle AAS etc) heeft genomen voor hij het podium op gaat.
Jammer dat Kai niet gewonnen heeft, maar kwam zo te zien toch nog iets te kort van voren.

Ben je wel eens het podium opgestapt?

De rush die komt, totale ontlading zodra je er staat. Kijken of jij dan een fijne troll face trekt

Kai was niet eens in de buurt.

tumblr_mb5q9wUNxn1qc8x6ho1_500.jpg

Ik wist het gewoon zo gaat Kai nooit Mr-O worden. t*ring IFBB, als ik genoeg geld zou hebben als pro bber zijnde, zou ik die hele Mr-O hebben geboycot met hun k*tvriendjespolitiek. En dan Branch op de 5e plek omdat hij ook een muscletech atleet is rot toch op man. Echt onzin dit. Nu kijken naar volgend jaar als Shawn Roden nog groter wordt en waarschijnlijker beter zal komen dan Phil. Ben benieuwd wat ze dan als excuus zullen gebruiken om Phil dan weer tot Mr-O te kronen.
+1

Blij dat ik mijn wekker dit jaar niet heb gezet. Bodybuilding & jurering.... :roflol: Dit geldt trouwens ook voor de andere divisies zoals figure/fitness etc. Als je bv zag hoe Mascha Tieken keer op keer genaaid werd.

zet indd ook nooit meer mijn wekker ervoor.
Is gewoon niet meer zo leuk.

Wat een k*t kop trekt die Phil toch, altijd het idee dat hij iets stimulerends (los van alle AAS etc) heeft genomen voor hij het podium op gaat.
Jammer dat Kai niet gewonnen heeft, maar kwam zo te zien toch nog iets te kort van voren.

Kan ook gewoon natuurlijke adrenaline boost zijn.

Weet het. Veel mensen gunnen het Kai, ik ook.
Denk wel dat hij veel fans heeft dankzij zn quotes en instelling en de manier waarop hij zich toch wel bloot geeft tov de meeste anderen uit de pro wereld.

Ben het ook zeker niet mee eens dat hij niet in de buurt kwam btw.

Weet het. Veel mensen gunnen het Kai, ik ook.
Denk wel dat hij veel fans heeft dankzij zn quotes en instelling en de manier waarop hij zich toch wel bloot geeft tov de meeste anderen uit de pro wereld.

Ben het ook zeker niet mee eens dat hij niet in de buurt kwam btw.

Dit.

Redemption, a day in the life, overkill en zijn train vids met fans zijn geweldig. Hoe deze man denkt over de sport is bewonderenswaardig. Hij is humble gebleven etc etc etc.

Voor mij echt een inspiratie.

Over de uitslagen, phil en kai.. tja beide in goede vorm. Kai stak er naar mijn idee met kop en schouders boven uit maar hoe objectief kan ik een mening kan vormen.

Volgend jaar beter!

Edit: Phil heeft trouwens wel een hele sterke most muscular pose. Zijn traps met rear double bicep zijn ook erg goed.

Laatst bewerkt:
Als je naar de uitslag kijkt was iedereen beter zwart geweest op dbb.

Close call, maar wel terecht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand enig idee wat ze wogen dit jaar on stage?

hoezo 'gunt' iedereen Kai het?

laat maar, beiden zagen er goed uit jammer dat er maar 1 mr o kan zijn

Laatst bewerkt:
Wanneer faalt Branch z'n lever nou eens

Iemand enig idee wat ze wogen dit jaar on stage?

Omdat ze zijn 'mentaliteit' beter vinden, omdat hij zo 'inspirerend' is en hij heeft het zo zwaar allemaal.
Ze vergeten dat het daar niet om gaat op het podium..
Hij heeft zich wel goed verbeterd afgelopen jaar

Omdat ze zijn 'mentaliteit' beter vinden, omdat hij zo 'inspirerend' is en hij heeft het zo zwaar allemaal.
Ze vergeten dat het daar niet om gaat op het podium..
Hij heeft zich wel goed verbeterd afgelopen jaar

Volgens mij heb je de verkeerde geciteerd?

het onderlichaam van kai en het bovenlichaam van phil... naar mijn persoonlijke mening !

Kai benaderd de sport op een andere wijze dan de meeste dat doen, althans zo lijkt het. Het is bizar om te zien hoeveel mensen nog zeuren over fruit en zijn dansjes. Hij is de afgelopen jaren steeds mooier en klassieker gaan poseren en ik denk dat als hij deze lijn doorzet hij echt richting shawn ray gaat met zijn poseren. Sowieso mooi om te zien dat het zo close is, dit soort close-calls had je zelden met cutler en coleman om eerlijk te zijn.

Terug
Naar boven