AndroidHealthClinic

uitslag sportarts

bbae

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
106kg
Vetpercentage
12%
Ik heb vandaag de uitslag gekregen van een sportmedisch onderzoek dat ik heb laten doen. Alles bleek goed te zijn, alleen mijn testosteron gehalte was wat aan de lage kant (9.40). Dit heeft te maken met de finasteride die ik gebruik. Ik had met de sportarts het gebruik van AAS besproken en hem kenbaar gemaakt dat ik in mei een kuur wil pakken van test 250mg/deca 200mg en misschien masteron. Ik heb nu het advies gekregen om geen test te gebruiken icm finasteride, beter kan ik een primo kuur pakken met een niet te hoge dosering. Ik zat nu te denken om een stack van primo/deca te pakken. Wat zijn jullie adviezen hierin mbt doseringen? Mensen met ervaring met deze stack?

Ik hoor graag van jullie.

deca zonder test is weg libido. Zou ik zelf nooit doen.

deca zonder test is weg libido. Zou ik zelf nooit doen.

jullie zijn allemaal papegaaien. deca zonder test KAN problemen geven. de old-skoolers deden ook deca only en die waren heus niet vies van een paar wijven meer of minder hoor

primo is de king van de gear, maar je houdt er beter een low dose test bij. primo heeft heel weining bijwerkingen maar is ook niet zo straf. maar voor een eerste kuur ga je daar goed op gaan he

stuur maar en pm als je vragen hebt

gr

Ik heb vandaag de uitslag gekregen van een sportmedisch onderzoek dat ik heb laten doen. Alles bleek goed te zijn, alleen mijn testosteron gehalte was wat aan de lage kant (9.40). Dit heeft te maken met de finasteride die ik gebruik. Ik had met de sportarts het gebruik van AAS besproken en hem kenbaar gemaakt dat ik in mei een kuur wil pakken van test 250mg/deca 200mg en misschien masteron. Ik heb nu het advies gekregen om geen test te gebruiken icm finasteride, beter kan ik een primo kuur pakken met een niet te hoge dosering. Ik zat nu te denken om een stack van primo/deca te pakken. Wat zijn jullie adviezen hierin mbt doseringen? Mensen met ervaring met deze stack?

Ik hoor graag van jullie.

Ben je bij Ijzerman geweest?

Terug
Naar boven