XXL Nutrition

WEDSTRIJD UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 423
  • Weergaven 27K
  • Volgers 45

Bezoekers in dit topic

Belachelijk, ik verdien(de) op mijn 18e/19e dat al, exclusief toeslagen bij mijn meest recente baan 12,50 bruto, daar kwam nog afhankelijk van de tijden 2,50 per uur bovenop.
Over wat voor werk hebben we het dan?

Ik begon op mijn 19e met 11 bruto (kadaster), dat was in die tijd (2007) een heel goed loon om mee te starten. Baan daarvoor zat ik op ca de helft (engineer bij asus). Nu zijn de lonen wel gestegen, maar hier in de regio zie ik geen enkele baan op sales na waar je boven de 11,50 uit komt voor een 23 jarige zonder een volwaardige beroepsopleiding.
 
Over wat voor werk hebben we het dan?

Ik begon op mijn 19e met 11 bruto (kadaster), dat was in die tijd (2007) een heel goed loon om mee te starten. Baan daarvoor zat ik op ca de helft (engineer bij asus). Nu zijn de lonen wel gestegen, maar hier in de regio zie ik geen enkele baan op sales na waar je boven de 11,50 uit komt voor een 23 jarige zonder een volwaardige beroepsopleiding.
Asus wie heeft er niet gewerkt:p
 
Over wat voor werk hebben we het dan?

Ik begon op mijn 19e met 11 bruto (kadaster), dat was in die tijd (2007) een heel goed loon om mee te starten. Baan daarvoor zat ik op ca de helft (engineer bij asus). Nu zijn de lonen wel gestegen, maar hier in de regio zie ik geen enkele baan op sales na waar je boven de 11,50 uit komt voor een 23 jarige zonder een volwaardige beroepsopleiding.

Van alles, productie (groot metaal, klein metaal, metalektro), commercieel werk in de buitendienst, bezorgwerk verdiende in mijn geval het meeste uiteindelijk, met 12,50 als standaard uurloon, wat ik voor mijn doen al heel erg veel vond.
De andere kant heb ik ook gezien, op mn 15e voor 3,20 (ofzoiets?) in een kledingwinkel gewerkt. Kan me voorstellen dat dat als volwassene nog altijd niet veel schuift.
 
Laatst bewerkt:
Ondanks het magere loontje heb ik mij daar prima vermaakt. Met name de tafelvoetbaltoernooien :roflol:
Ja Asus en loon is vandaag de dag nog altijd een dingetje.
 
Ja Asus en loon is vandaag de dag nog altijd een dingetje.
Haha had ook niet anders verwacht. Ik heb daar ook maar een jaar gewerkt. De slechtst betaalde baan was niet eens asus, maar industria. Buitenlampen monteren. Dat heb ik wel geteld 6 weken vol gehouden, toen ik genoeg had verdiend voor een festival ben ik gestopt :roflol:
 
Haha had ook niet anders verwacht. Ik heb daar ook maar een jaar gewerkt. De slechtst betaalde baan was niet eens asus, maar industria. Buitenlampen monteren. Dat heb ik wel geteld 6 weken vol gehouden, toen ik genoeg had verdiend voor een festival ben ik gestopt :roflol:
Indal wie heeft er niet gewerkt :roflol:
 
Nu ik erover nadenk hoop ik wel dat mijn dochters dit beter gaan doen :emo:
 
AAF, Vleems, van der Zee noem ze maar op. Pfff
Och ja, ken ook genoeg die daar hebben gewerkt. Dan ken je misschien mijn broertje ook wel :roflol:
 
Och ja, ken ook genoeg die daar hebben gewerkt. Dan ken je misschien mijn broertje ook wel :roflol:
Heb daar maar kort gewerkt en ook al jaaaaaaren geleden dus de kans is klein

Mijn werk bij teijin was altijd wel super chill en goed verdienen
 
Heb daar maar kort gewerkt en ook al jaaaaaaren geleden dus de kans is klein

Mijn werk bij teijin was altijd wel super chill en goed verdienen
Hij heeft daar best lang gewerkt, denk ongeveer 10 jaar terug. Klein wereldje is het ook :emo: Teijn zegt mij niets eigenlijk.
 
€50 per uur klinkt leuk, maar dat is €2000 per week, met 6 weken vakantie is dat €92k per jaar, haal daar je onkosten vanaf zoals je bus gereedschap e.d. dan nog verzekeringen, pensioen, inkomstenbelasting e.d. dan houd je niet zomaar €3000 per maand over.

daarom zal ik ook nooit zzp 'r worden ,maar zal ik je 1 geheimpje vertellen ,een zzp r betaalt alleen het hoognodige aan verzekeringen ,aan het pensioen denkt bijna niemand en ze werken door in de bouwvak ,maar ja ze kunnen op verjaardagen wel zeggen dat ze eigen baas zijn en een dikke pick up rijden :roflol:
 
Back
Naar boven