Fitness Seller

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2018 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe de collage in te sturen? En moet het überhaupt een collage zijn? Voor en na foto is toch ook prima?
 
Op polaroid via postduif :p
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hoe de collage in te sturen? En moet het überhaupt een collage zijn? Voor en na foto is toch ook prima?

Insturen gaat via PB naar mij, met het verhaaltje over jezelf/je proces dat je er bij wil hebben staan.

Uit het reglement:


b. Foto's:
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2018" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
  4. Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier (4) poses op de collage staan.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je gebruikersnaam, een kort verhaal over jezelf, en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 25 juli en uiterlijk op 31 juli, 18:00 's avonds ontvangen hebben.
c. Verplichte poses:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter (in kleur en duidelijk).
  2. Front of back double biceps (ook in kleur en duidelijk).
Tip: een full-body foto (boven- en onderlichaam op één foto) geniet hier zeker de voorkeur.
 
Wovano is out zover ik weet
 
Ik heb niet echt een collage en heb mijn pics al in mijn log gezet.
 
Ik heb niet echt een collage en heb mijn pics al in mijn log gezet.
Als j egeen paint hebt of er niet mee kan werken...
Je kan ook gewoon al je foto's in een Word document plakken. Dan kan je nog wat spelen met de grootte van de foto's ook.
Dan met het knipprogramma (onder accesoires via startmenu) een uitsnede maken en er een JPEG maken.
Eventueel kan je ook een ander lid vragen om je te helpen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik wil ook wel een collage voor jullie maken
Kan tegenwoordig zelfs met een app
 
daanski heeft zijn ruggegraat laten wegnemen dus die zal wel out zijn
 
Mocht iemand zich tof genoeg vinden om voor mij een collage te maken! Topper ben jij.
 
Furryx94

Nog 1uur te gaan, om 18u stipt begint het stemmen en dan is een inzending niet meer mogelijk.
 
Nog maar 15 minuten en nog steeds niemand die mijn stem wil ronselen...

Mijn mening telt dus niet meer. :(
 
Back
Naar boven