Fitness Seller

Ultimate NOX PUMP Formula - Dorian Yates Approved

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Surpass your limits with my ultimate pre-training formula! Scientifically engineered to enable you to achieve new levels of training intensity, explosive muscle pumps, improved mental focus and stimulation."
    Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia.

    Dorian Yates Ultimate NOX PUMP FormulaTM is scientifically engineered to be the ideal pre-workout, muscle-expanding energy drink.

    It contains an advanced matrix of leading edge sports nutrients, including Nitric Oxide boosters, creatine, amino acids, phosphates, vitamins, herbal extracts and complex sugars for explosive workout pumps, increased energy, increased stamina and increased strength.

    With its scientifically proven ingredients, liquid delivery system and patented absorption enhancer, this is without a doubt the most advanced and effective product of its kind.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vandaag voor het eerst gestart en geloof het of niet. Het werkt als een gek. Ik ga hiervan een logje bijhouden;)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak van het supplement is Tropical. Het is ietsje bitter maar dit is echt te verwaarlozen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje 15-30 minuten voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Betrouwbare leverancier. Verkopen niet kosten wat het kost. Eerlijke antwoorden.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het product doet wat het beloofd!

Mijn review:
Laat ik beginnen te vertellen dat ik erg scpetisch ben ingesteld als het om creatine producten gaat. Dit heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd maar was er telkens niet tevreden over.
Mijn begeleider raadde mij aan dit product te gaan proberen omdat hij er veel goede reacties over heeft gelezen en heeft gehoord. Ik keek hem aan en zei tegen hem dat ik vaak teleurgesteld ben geweest in creatine producten. Hij gaf aan dat dit iets compleet nieuws is en het gewoon moet proberen. Ik lachte (synisch) en dacht bij mijzelf als het niets is dan koop ik nooit meer een creatine product:p

Ik ben vandaag hiermee gestart een half uur voor de training thuis ingenomen met 250 ml water zoals wordt beschreven. Ik scheur het zakje open en er komt een aangename tropical geur mijn neus in:DGoed mengen met het water en het is een licht bittere smaak wat overigens lekker weg dronk. Eenmaal in de auto onderweg naar de gym dacht ik "het zal mij benieuwen"
Borst-triceps op de planning vandaag dus meteen maar aan de slag. Ik riep nog even hard op naar mijn begeleider dat ik vandaag begonnen ben en hij wist genoeg en antwoorde met een glimlach:D

Na 2 opwarm sets begonnen de zware kilo's te komen en geloof het of niet maar ik kon dit makkelijker wegdrukken en met 2-5 herh meer dan ik gewend was. De pomp kwam dan ook al snel en deze pomp werd groot, geloof me. Daar in tegen stond de pomp niet in de weg qua kracht en was mijn T-shirt aan het opvullen. Ongelooflijk dacht ik maar we zullen zien. Ik kon vervolgens zwaarder trainen en met meer herh. Dit ook zo bij de triceps en ik zag door mijn t-shirt heen dat alles rond werd en alles was keihard. Ik had nog energie over dus dacht ik laten we ook nog de schouders erbij afbeulen. Zo gezegd zo gedaan en ik ging met een voldaan gevoel naar de bar. Ik zag mijn begeleider al stiekem een aantal malen kijken en hij keek erg tevreden. Hij zei "kom shirt uit en poseren"
Met pijn en moeite kreeg ik mijn T-shirt uit en ongelooflijk! Wat ik al voelde was werkelijkheid. En de glimlach van mijn begeleider was een enorme grijns geworden. Vol, rond en hard ongelooflijk. Dit was enorm opgebold allemaal en zag er vreselijk kicken uit. Ik ben overtuigd dat dit spul werkt en ga hiervan een logje bijhouden omtrent eventuele veranderingen;)
 
Het mooie ervan is dat je 30 zakjes hebt dus goed voor 30 trainingen (want gebruik is alleen op trainingsdagen) Dus uitgaan van 4 trainingen per week is het ruim 7 weken;)
 
Ik kreeg het onzettend koud van mijn proefsample. Heel raar. Hadden jullie dat ook?
 
Ik kreeg het onzettend koud van mijn proefsample. Heel raar. Hadden jullie dat ook?

Nee, ik heb daar geen last van gehad. Wel achteraf van het zijk natte T-shirt want dan koel je vreselijk snel af:D

Naast dat je het koud kreeg hoe ervaarde je het verder?
 
Ik heb er samples van gehad en 2x meegetraind, superprodukt maar het enige nadeel is dat ik er zo vaag van werd, de hele tijd een duizelig gevoel ook nog tot na de training...?! Spijtig want opzich vind ik het zeker een goede booster


Owja, na de trainingen leken mn puppilen er uittespringen, net of ik op X ofzo zat :eek: :roflol:
 
Echt zo'n verhaal waarbij je portefeuille uit je zak kriebelt..:)
 
Ik heb er samples van gehad en 2x meegetraind, superprodukt maar het enige nadeel is dat ik er zo vaag van werd, de hele tijd een duizelig gevoel ook nog tot na de training...?! Spijtig want opzich vind ik het zeker een goede booster


Owja, na de trainingen leken mn puppilen er uittespringen, net of ik op X ofzo zat :eek: :roflol:

Ik vond het idd ook een beetje een "speedy". :D Apart spul in ieder geval, maar kan er geen goede mening over geven omdat ik het slechts 1x gebruikt heb.
 
Ik heb totaal geen last van die bijwerkingen. Het enige en dat is natuurlijk waarvoor je het koopt is dat je er vreselijk hard van kan trainen en die geweldige pomp krijgt dat het product beloofd.
Ik raad het echt aan of je nou in de bulk zit of in de cut!
En zoals eerder al beschreven. Dit is het eerste creatine product waar ik persoonlijk super tevreden over ben.
 
Het doet zeker en vast wat het beloofd
 
Ik reageer normaal ook niet op creatine dus ga het maar een x proberen
 
okee, leuk verhaal.
maar meer supps geven die beetje extra's die jij noemt
maar geven je niet meer spiermassa of meer kracht.
(ja tijdelijk dan omdat je die supps gebruikt raak je wat opgepomt en heb je meer energie, maar als je stopt ben je het ook weer kwijt ook)
 
maar geven je niet meer spiermassa of meer kracht.
(ja tijdelijk dan omdat je die supplementen gebruikt raak je wat opgepomt en heb je meer energie, maar als je stopt ben je het ook weer kwijt ook)
Ja maar daar gaat het bij dit soort supps ook niet om. Het gaat erom dat je harder kunt trainen, enzo een grotere prikkel aan je lichaam kunt geven.
 
Nou dit maakt me toch enigszins benieuwd. 99,54% van de supps is totaal nutteloos maar ik ga dit een kans geven. Zal mijn ervaring hier posten.
 
Ja maar daar gaat het bij dit soort supplementen ook niet om. Het gaat erom dat je harder kunt trainen, enzo een grotere prikkel aan je lichaam kunt geven.

Precies dat is de bedoeling van het product;)

Dat het doet wat het beschrijft vind ik al alles zeggend voor zo'n product. Daarnaast moet je het op een lange termijn zien want langere termijn zwaarder en vaker qua herh kunnen trainen gaan uiteindelijk het verschil maken;)
 
Ik heb er samples van gehad en 2x meegetraind, superprodukt maar het enige nadeel is dat ik er zo vaag van werd, de hele tijd een duizelig gevoel ook nog tot na de training...?! Spijtig want opzich vind ik het zeker een goede booster


Owja, na de trainingen leken mn puppilen er uittespringen, net of ik op X ofzo zat :eek: :roflol:
Sanca, jij bent toch ook tevreden over Supercharge?
Welke vind jij nou meer effect hebben?
 
Back
Naar boven