Fitness Seller

Unckie's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Uncle Outlaw

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Seems I've started out on the wrong foot so for future purpose I'll be using this log.

Doel:
* % vet naar beneden halen
* Spiergroei
* bijkomen

In log te vinden:
* progressie foto's
* voedingschema's
* log's van trainingen

stats booty:
* vet % ???
* 177 m
* 78 kg

stats presses and pushes:
Bench Press: 53 kg
Bicep curl: 17,5 kg on one hand
Squat: 58 kg
DL: 58 kg
One arm row: 32.5 kg
Military press: 38 kg

back.jpg

belly 2.jpg

belly.jpg

retouche 2.jpg

retouche 3.jpg

retouche 4.jpg

retouche.jpg

Laatst bewerkt:
GL man!
Ergens trainings of voedingsschema te vinden?

• Topic Starter Topic Starter
Squat 5x5x63 kg
DL 5x5x58 kg
Lunges 5x5x33 kg
legg curl 3x20x30 kg
2x15x30 kg
ham curls 5x5x13 kg

crunches/sidecrunches/byciles

Today's macro's: 2800 kcal, 207 ei, 263 k, 93 v

Today's favorite meal: 2 eieren met feta in blender en onder de grill, dit tussen 2 volkoren boterhammen. 483kcal, 30 ei, 33 k, 24v

incline bench 5 x 5 x 58 kg
Decline bench 5 x 5 x 58 kg
Flies 5 x 5 X 15.5 kg one hand

Biceps curls 5 x5x 17.5 kg one hand
Hammer 5 x 5 x 14.5 kg one hand

Lying triceps 5 x 5x 8.5 kg one hand
Kickbacks 5x 5 x 12.5

Morgen feest omdat ik zo'n winnaar ben!

Ga zondag naar een wijnbeurs te Geel. Wijntjes proeven voor 8 euro. Haast geen geld voor top-wijnen te proeven.
Daarom las ik ook ineens maar eens een cheat-dag in voor ik 4 weken heel strikt ga eten. Waarna ik weer 1 cheat-dag heb en dan 3 maanden super strak ga eten.

Morgen op de menu dus:

7.00 uur:
110 gr banaan met 300 ml half volle melk 15 gr whey poeder en 250 gr drinkyoghurt de blender in. ++++ xD 40 gr cornflakes met pure chocolade

totaal: 565 kcal, 35 e, 85k,7 v

10.00 uur:
2 tortilla's met 50 gr kip en 50 gr philadelpia en wat wortel

totaal 382 kcal, 22e, 46k, 12v

13.00 uur(1 uur voor aanvang) HIER IS DE BOMB xd:
Focaccia broodje van 300gr, 200 gr mager rundsvlees, 150 gr wortelen, 150 tomaat, 125 gr mozerella light

totaal: 1337 Kcal, 88E, 157K, 37V

Hier tussen het wijnproeven kan iemand een schatting geven van hoeveel kcal dit zou zijn xD.

18.30:
100 gr basmati rijst, 150 kipfilet, 125gr paprika, 5 olie

totaal: 572kcal, 41e, 84k, 7v

22.30uur
Voor het slapen gaan hopelijk nuchter dan. 250 gr kwark

totaal: 155 kcal, 28e, 10k, 3v

Eindtotaal zonder de alcohol xD
3006 KCAL, 214e, 381k, 66v

Dag nadien borst, biceps en triceps en voeding 2500 kcal.

Ps: Weet niet of ik die gigant ga opkrijgen dus kan zijn dat ik dat in een doosje meeneem en in de auto leg voor later op te smullen. Maak er nog wel een foto van als die klaar is en post die hier. xD

Laatst bewerkt:
Tevens in de 90-day cut-cyclus: Week 1

-Eerste maand Op onderhoud eten minus 300 kcals. Gewoon krachttraining 4x per week + 2 maal cardio
-Tweede maand: Elke dag trainen op -350 kcal, cardio: 30-40 min 60% hartslag (120-140/HPM)
-Laatste maand: Carb cycling dus low low low HIGH etc plus cardio elke dag en na elke krachttraining een 20 min HiiT sessie. (140-160/HPM)
-Laatste twee weken: Het zelfde als laatste maand maar dan als extra toegevoegd: op nuchtere maag in de ochtend cardio - spinnen 20 - 30 min.

Stats nu: 79 kg, +/- 18 % V, 177 m,

80 min LFT opzitten. 2200 kcal vandaag.
Morgen chest & biceps & triceps

Ohja ben ineens naar maand 2 gesprokken van de 90 day cyclus en power het op hier en daar.

In bijlage ook maar'ns de dagmenu gestopt. Na 10.00 maaltijd heb ik die 80 min gefietst. Direct erna de shake die op 12.30 staat.

Bijlagen

Morgen 1ste dag keto.

2200 kcal, 196 p, 28k, 147 v... benieuwd.

Richting eerste 24 uur van de keto aan het gaan. Kreeg 45 min geleden een flink slag van de hamer waarvan ik net gerecupereerd ben met een maaltijd. Het viel nog mee. Ging normaal vanavond uit maar ga het wijselijk laten want wie weet wat staat er me binnen 3 a 4 uur te wachten. Kan dan beter wat drukte mijden denk ik.

Net een omelette op... bwaaark.. en zwarte koffie. Is niet echt smakelijk, is zo eentonig zo'n keto. Iemand goede recepten?

Merk dat ik nu langer spierpijn heb met dit dieet niet echt veel honger de laatste dagen, zelfs geen trek om te eten. Maar wel enorm moe en bijna geen energie. :(

Hoop dat het morgen of overmorgen anders is. Dag 3 trouwens.

Keto is helemaal niet eentonig joh ;)
Vis, Vlees, en Groente.
Je kunt flink wat varieren.
Wel een miljoen keer eentoniger dan elk ander dieet.

Moe en energieloos kan je de eerste week last van hebben.

Keto is helemaal niet eentonig joh ;)
Vis, Vlees, en Groente.
Je kunt flink wat varieren.
Wel een miljoen keer eentoniger dan elk ander dieet.

Moe en energieloos kan je de eerste week last van hebben.
Lol... vind dat je weinig groenten en fruit kan eten. Ook bepaalde noten mag je niet.

Wat ik heb is verschillende kazen, enkele vissen, enkele vlezen en that's it. En je mag nog eens niet teveel groeten eten ook niet.

Deze ochtend op nuchter(30 isolaat met water wel) maag 24 min cardio rustig tempo... kon ook niet snel... maaaan kapotgaan. Ben nu 1 uur wakker binnen 20 min 150 gr zalm, that's it... niet echt waaaw.

Dag 5: Gisterenavond keek ik naar men lichaam en ik merkte dat ik over men hele lichaam een rode gloed had onder de huid net zoals wanneer je verbrand bent. Ik vraag me af of dit van het suppelement D3 is dat ik inneem of van de keto.

In ieder geval bevalt dag 5 me voorlopig al wat beter. Heb weer wat energie, voel me niet optimaal om zwaar te trainen en daarom was gisteren men training echt k*t. Maar ik voel me op zen minst al niet down en leeg.

De weegschaal zegt nu op dag 5, 76 kg terwijl ik 5 dagen geleden boven de 77 kg woog. Dat is dus 1 kg gesmolten. Ik hoop gewoon dat het geen spieren zijn want men lichaam ziet er minder vol uit de laatste dagen. :(

Ff verder doen dus en zaterdag een refeed van 2 maaltijden in de avond high carbs. de 2 maaltijden ervoor ga ik enkel proteinrijke voeding eten zonder carbs of vetten en ik ga tevens die 2 maaltijden cleane carbs eten.

Vraagje: Is het dan beter dat ik trage of snelle ga eten in die 2 maaltijden? Want ik denk dat die snelle carbs heviger gaan zijn in het verbinden in de vetcellen, niet?

Ty readers.

Ben al een tijdje af die keto... gelukkig. Voel me pakken beter.

76.5 kg. Doe het nu gewoon met veel cardio s'morgens en s'avonds 2 dagen na ik de benen trainde. Als ik gewichten hefte die dag zelf maar 1 maal. Ben volgens mij 1;5 % kwijtgespeeld. Gaat goed. Binnen 3 weken nieuwe foto's.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven