Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik weet niet of ik het goed heb gepost hier maar zoals ik beloofd heb in een vorig topic zou ik deze aflevering gaan uploaden, het gaat dus om die aflevering over anabolen..
haha ja heb het gezien en heb me ziek gelachen, laat ze eerst maar eens wat meer informatie op doen vor ze hier over beginnen.
ging over het gevaarlijkste anabool op de wereld, dibol zoals zij het noemden maar ging gewoon over dianabol, het werd weer lekker opgeblazen maar ach we zijn niet anders gewend toch.
haha, ja dat was niet veel soeps dat stukje. die verslaggever zegt ook nog zo mooi tegen die dealer oh, je kunt ook wel zien dat jij het gebruikt terwijl et mij helemaal nie so geweldig leek en als dat et effect was van anabolen snap ik ook nie dat er zoveel mensen die rommel gebruiken
Had gezien idd, maarja wat er in de sport & fitness over D-bol stond was wel erg overdreven leek mij, nog nooit zulke verhalen gelezen, dan moet je wel een zware overdosering genomen hebben wel je kans op zo'n effect krijgen.
Ja gaat niet om de feiten maar om de "shocks" he. K*t sensatie berichtgeving wordt je zo langzamerhand echt schijtziek van; dealertjes die levensgevaarlijk maniakken zijn volgens de krant, op elke straathoek staat een groep antillianen die je kapotschieten, wiet roken is zwaar verslavend en duizenden kinderen van 10 jaar liggen met psychoses in het ziekenhuis en natuurlijk; Vuile angstzaaierij in Nederland!!
Ja gaat niet om de feiten maar om de "shocks" he. K*t sensatie berichtgeving wordt je zo langzamerhand echt schijtziek van; dealertjes die levensgevaarlijk maniakken zijn volgens de krant, op elke straathoek staat een groep antillianen die je kapotschieten, wiet roken is zwaar verslavend en duizenden kinderen van 10 jaar liggen met psychoses in het ziekenhuis en natuurlijk; Vuile angstzaaierij in Nederland!!