XXL Nutrition

Undercover Moskee

Kan de filmpje niet bekijken. Wat valt er te zien ?

filmpje werkt bij mij ook niet :dunno:

Ik zal zelf nooit zo extreem kunnen worden denk ik,omdat ik gewoonweg niks heb tegen landen in europa e.d
Maar ik heb zekers wel respect voor die broeders, want ze beoefen islam op een hoogte die vele moslims niet kennen, ik heb ze wel eens zien bidden

YouTube - AbdulRahman Al Sudais-Sura Taha w/translation
Mannen van 40 50 jaar zelfs de hoogste imam van mekka
Zo puur in geloof, zo toegewijd, dat hij gewoon op een gegeven moment in tranen uitbarst
Hij weet wat hem te wachten staat, en wat anderen te wachten staat
Ik word er zelf een beetje emotioneel van:(

Spiertje. zijn er veel meer mensen zoals jij die respect hebben voor deze broeders en ook voor de Gazaanse opblaas brigade?

Ik bedoel, ben jij een minderheid in de Nederlandse moslimwereld zoals wilders is voor de christenen?

Niet voor deze broeders denk ik, die vinden ze te extreem
Eerlijk gezegd vind ik ze ook extreem, ik heb alleen respect voor hun toewijding aan het geloof
Niet hun ideen
Maar en dit meen ik, ik ben nog nooit in mn leven een moslim tegengekomen die niet sympathiek tegenover de palestijnen/hamas of zoals jij zegt gazaans opblaasbirgade stond
Elke moslim staat in princiepe achter de palestijnen en waar ze voor strijden

Ik zal zelf nooit zo extreem kunnen worden denk ik,omdat ik gewoonweg niks heb tegen landen in europa e.d
Maar ik heb zekers wel respect voor die broeders, want ze beoefen islam op een hoogte die vele moslims niet kennen, ik heb ze wel eens zien bidden

Zo puur in geloof, zo toegewijd, dat hij gewoon op een gegeven moment in tranen uitbarst

Die zit zo zwaar onder invloed van de grootste drugs ooit. G.O.D.
Afblijven jongens!

Hij weet wat er gaat gebeuren, en hij weet ook wat er met jou gaat gebeuren
Hij huilt daarom, je zou hem zelfs in een opzich dankbaar moeten zijn voor zijn medeleven

"Zo puur in geloof, zo toegewijd" "respect voor die broeders" Hoe die "mensen" die jij broeders noemt hun geloof beoefenen horen hier niet thuis in Europa..
"Mensen" die zo opgaan in hun geloof zijn blind voor de dingen om hun heen, "mensen" die verdrietig worden gaan janken of geweldadig worden wanneer ze iets negatiefs over het geloof te horen krijgen, horen thuis in een beveiligd instituut in een kamertje met kussens tegen de muren..

Maakt niet uit wat voor geloof mensen hebben, maar wanneer ze kwaad worden of verdrietig om iets negatiefs, is het geen geloof meer maar een "mass hysteria" een ziekte.

Hij huilt daarom, je zou hem zelfs in een opzich dankbaar moeten zijn voor zijn medeleven

Misschien huilt ie van geluk, dat ie 72 maagden gaat krijgen.
Sorry, maar serieus reageren zit niet meer in, maar je geeft me ook weinig keuze.

:roflol: hij weet helemaal niet wat er gaat gebeuren, hij haalt zijn kennis uit een of ander gaar boekje dat 2000 jaar geleden door een paar geitenherders geschreven is, credibility 0.0.

:roflol: hij weet helemaal niet wat er gaat gebeuren, hij haalt zijn kennis uit een of ander gaar boekje dat 2000 jaar geleden door een paar geitenherders geschreven is, credibility 0.0.

idd, en het mooie is al die zogenaamde volgelingen trappen er zo in, wat een figuren zijn het toch. ga zelf eens nadenken door dat door iemand anders te laten doen. Idiots.....

Ik moet altijd lachen omdat ik weet wat er echt gebeurt met die verdwaasden. 72 maagdelijke wormen hooguit.

God bestaat niet, aliens bestaan!!

I bedoel:

Alien=god

:roflol: en waar is het filmpje waar men de digitale klok op de achtergrond per ongeluk filmt? waaruit blijkt dat ze alle uitleg bij uitspraken wegknippen?
ow die staat er niet bij natuurlijk, wat onverwacht :roflol:

owja spiertje, wat heeft sudais ermee te maken???

Terug
Naar boven