Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zal zelf nooit zo extreem kunnen worden denk ik,omdat ik gewoonweg niks heb tegen landen in europa e.d
Maar ik heb zekers wel respect voor die broeders, want ze beoefen islam op een hoogte die vele moslims niet kennen, ik heb ze wel eens zien bidden
YouTube - AbdulRahman Al Sudais-Sura Taha w/translation
Mannen van 40 50 jaar zelfs de hoogste imam van mekka
Zo puur in geloof, zo toegewijd, dat hij gewoon op een gegeven moment in tranen uitbarst
Hij weet wat hem te wachten staat, en wat anderen te wachten staat
Ik word er zelf een beetje emotioneel van![]()
Ik zal zelf nooit zo extreem kunnen worden denk ik,omdat ik gewoonweg niks heb tegen landen in europa e.d
Maar ik heb zekers wel respect voor die broeders, want ze beoefen islam op een hoogte die vele moslims niet kennen, ik heb ze wel eens zien bidden
YouTube - AbdulRahman Al Sudais-Sura Taha w/translation
Mannen van 40 50 jaar zelfs de hoogste imam van mekka
Zo puur in geloof, zo toegewijd, dat hij gewoon op een gegeven moment in tranen uitbarst
Hij weet wat hem te wachten staat, en wat anderen te wachten staat
Ik word er zelf een beetje emotioneel van![]()
Hij weet wat er gaat gebeuren, en hij weet ook wat er met jou gaat gebeuren
Hij huilt daarom, je zou hem zelfs in een opzich dankbaar moeten zijn voor zijn medeleven
Hij weet wat er gaat gebeuren, en hij weet ook wat er met jou gaat gebeuren
Hij huilt daarom, je zou hem zelfs in een opzich dankbaar moeten zijn voor zijn medeleven
hij weet helemaal niet wat er gaat gebeuren, hij haalt zijn kennis uit een of ander gaar boekje dat 2000 jaar geleden door een paar geitenherders geschreven is, credibility 0.0.hij weet helemaal niet wat er gaat gebeuren, hij haalt zijn kennis uit een of ander gaar boekje dat 2000 jaar geleden door een paar geitenherders geschreven is, credibility 0.0.
Ik moet altijd lachen omdat ik weet wat er echt gebeurt met die verdwaasden. 72 maagdelijke wormen hooguit.