XXL Nutrition

Undercover Moskee

Hij weet wat er gaat gebeuren, en hij weet ook wat er met jou gaat gebeuren
Hij huilt daarom, je zou hem zelfs in een opzich dankbaar moeten zijn voor zijn medeleven

Waarom hang je eigenlijk een godheid aan die de grootste folteraar is uit de geschiedenis? Hij foltert iedereen die niet vijf keer per dag bidt, enzovoort, tot in de eeuwigheid. Doet niets (of iig niet genoeg) aan al het leed op aarde, maar moedigt slechts aan tot het bestrijden van mensen die nog niet zijn bevangen door angst eeuwig gemarteld te worden. Nou fijne kerel zeg! De belangrijkste reden om in zo iemand te geloven is angst voor de hel en de wil in de hemel te komen, toch? Pure chantage lijkt me, of zie ik dat verkeerd?

Waarom hang je eigenlijk een godheid aan die de grootste folteraar is uit de geschiedenis? Hij foltert iedereen die niet vijf keer per dag bidt, enzovoort, tot in de eeuwigheid. Doet niets (of iig niet genoeg) aan al het leed op aarde, maar moedigt slechts aan tot het bestrijden van mensen die nog niet zijn bevangen door angst eeuwig gemarteld te worden. Nou fijne kerel zeg! De belangrijkste reden om in zo iemand te geloven is angst voor de hel en de wil in de hemel te komen, toch? Pure chantage lijkt me, of zie ik dat verkeerd?

Ik ga niet met je in discussie
Jij probeert alleen maar uit te lokken heb ik vaker gemerkt, in opdracht van de shaytan?
Nee, probeer maar iemand anders te verleiden want je maakt me alleen maar sterker in mn geloof:rolleyes:

Wederom de invloed van de k*t Saudi's, wanneer vallen ze dat land eigenlijk binnen? Honderd keer gevaarlijker dan Irak ooit geweest, iedere liter benzine gepompt is weer een salafist er bij in deze wereld. De ironie ook, we sponsoren als Westerse wereld gewoon de opkomst van de radicale idioten.

Jij probeert alleen maar uit te lokken heb ik vaker gemerkt, in opdracht van de shaytan?
Nee, probeer maar iemand anders te verleiden want je maakt me alleen maar sterker in mn geloof:rolleyes:

Echt niet, ik geef je m'n woord. Ik ben oprecht geïntereseerd hoe mensen als jij denken. Je kan toch wel een korte onderbouwing geven? Als je mij kan laten inzien hoe je tot je keuze bent gekomen kan ik je misschien beter begrijpen...

Het feit dat iemand op een een of ander forum invloed kan uitoefenen op de mate van jouw geloof in de islam zegt imo al genoeg over het onstaan en de aard van jouw geloofsovertuiging.

Het feit dat iemand op een een of ander forum invloed kan uitoefenen op de mate van jouw geloof in de islam zegt imo al genoeg over het onstaan en de aard van jouw geloofsovertuiging.

Nou ik vind zijn overtuiging anders behoorlijk goed onderbouwd. Lastige vragenstellers ervan beschuldigen dat ze door de duivel gestuurd zijn, briljant!

Hoe je het ook went of keert, de dingen die in het filmpje zijn gezegd..

Nu ligt ook de tv-zender Channel 4 onder vuur, want de beelden zouden wel erg 'scherp' zijn gesneden en teksten uit hun context gehaald.

Natuurlijk zijn teksten uit hun context gehaald :rolleyes:. Wat ik dan niet begrijp is waarin je zo'n zin plaatst zodat het ineens een heel andere betekenis krijgt.

"Euh, lieve mensen je gelooft toch niet dat deze tekst in de Koran: Gooi alle homo's van de hoogste berg, op waarheid berust?"

Bwoehahahahahahaha

:roflol: Spiertje is uitgeluld volgens mij.

Hoe je het ook went of keert, de dingen die in het filmpje zijn gezegd..

En niet alleen in het filmpje, dat soort teksten wordt in elke moskee uitgedragen, ook in Nederland. En anders wel tijdens familiebijeenkomsten.

Nederlanders laten zich veel te makkelijk in de reet naaien door dit gespuis en het wordt tijd dat er paal en perk aan wordt gesteld.

Vrijheid van Godsdienst oke, maar dan moet de godsdienst die vrijheid ook accepteren en waarderen. Dus ook als mensen niet (willen) geloven! En volgens mij geldt dat voor elk geloof, behalve de Islam.

Natuurlijk zijn teksten uit hun context gehaald :rolleyes:. Wat ik dan niet begrijp is waarin je zo'n zin plaatst zodat het ineens een heel andere betekenis krijgt.

"Euh, lieve mensen je gelooft toch niet dat deze tekst in de Koran: Gooi alle homo's van de hoogste berg, op waarheid berust?"

Bwoehahahahahahaha

Ik zie niet in welke context zo'n tekst zou kunnen nuanceren zodat hij niet meer schokkend is. Willen ze zeggen dat dit hun manier is om hun liefde en bewondering voor homo's te uiten? Give me a ****ing break.

en je maakt mij alleen maar sterker in men geloof dat godsdienst pure crap is :p

Tis niet de eerste keer dat hij wat probeert uit te lokken
Had hij al gedaan via pm

Heb je het nou nog steeds over mij, Zelda aka 'de duivel'?

Waarom zie je het als uitlokking als ik je gewoon een normale vraag stel? En wat bedoel je met dat ik het eerder via PM heb gedaan?

Hij weet wat er gaat gebeuren, en hij weet ook wat er met jou gaat gebeuren
Hij huilt daarom, je zou hem zelfs in een opzich dankbaar moeten zijn voor zijn medeleven

Het leuke is juist dat hij helemaal niets weet. Hoewel je dat ook kan uitleggen als iets triests. Iets uit een boekje geloven en daar heel je leven op afstemmen is eigenlijk best sneu. Zeker als je erachter komt dat er helemaal niets is :roflol:

Godsdienst is in het leven geroepen om grote groepen mensen onder de duim te houden door een beloning in het vooruitzicht te stellen dat er een hemel is waar je naartoe ging is als men maar luisterde.

Graag de persoonlijke aanvallen achterwege laten, die crap ontspoort het topic.

Terug
Naar boven