- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij weet wat er gaat gebeuren, en hij weet ook wat er met jou gaat gebeuren
Hij huilt daarom, je zou hem zelfs in een opzich dankbaar moeten zijn voor zijn medeleven
Nu ligt ook de tv-zender Channel 4 onder vuur, want de beelden zouden wel erg 'scherp' zijn gesneden en teksten uit hun context gehaald.
Hoe je het ook went of keert, de dingen die in het filmpje zijn gezegd..

Waarom hang je eigenlijk een godheid aan die de grootste folteraar is uit de geschiedenis? Hij foltert iedereen die niet vijf keer per dag bidt, enzovoort, tot in de eeuwigheid. Doet niets (of iig niet genoeg) aan al het leed op aarde, maar moedigt slechts aan tot het bestrijden van mensen die nog niet zijn bevangen door angst eeuwig gemarteld te worden. Nou fijne kerel zeg! De belangrijkste reden om in zo iemand te geloven is angst voor de hel en de wil in de hemel te komen, toch? Pure chantage lijkt me, of zie ik dat verkeerd?

Ik ga niet met je in discussie
Jij probeert alleen maar uit te lokken heb ik vaker gemerkt, in opdracht van de shaytan?
Nee, probeer maar iemand anders te verleiden want je maakt me alleen maar sterker in mn geloof![]()
Nee, probeer maar iemand anders te verleiden want je maakt me alleen maar sterker in mn geloof![]()
Het feit dat iemand op een een of ander forum invloed kan uitoefenen op de mate van jouw geloof in de islam zegt imo al genoeg over het onstaan en de aard van jouw geloofsovertuiging.
Hoe je het ook went of keert, de dingen die in het filmpje zijn gezegd..
Nu ligt ook de tv-zender Channel 4 onder vuur, want de beelden zouden wel erg 'scherp' zijn gesneden en teksten uit hun context gehaald.
. Wat ik dan niet begrijp is waarin je zo'n zin plaatst zodat het ineens een heel andere betekenis krijgt.Hoe je het ook went of keert, de dingen die in het filmpje zijn gezegd..
Natuurlijk zijn teksten uit hun context gehaald. Wat ik dan niet begrijp is waarin je zo'n zin plaatst zodat het ineens een heel andere betekenis krijgt.
"Euh, lieve mensen je gelooft toch niet dat deze tekst in de Koran: Gooi alle homo's van de hoogste berg, op waarheid berust?"
Bwoehahahahahahaha
Ik zie niet in welke context zo'n tekst zou kunnen nuanceren zodat hij niet meer schokkend is. Willen ze zeggen dat dit hun manier is om hun liefde en bewondering voor homo's te uiten? Give me a ****ing break.
Jij probeert alleen maar uit te lokken heb ik vaker gemerkt, in opdracht van de shaytan?

Het feit dat iemand op een een of ander forum invloed kan uitoefenen op de mate van jouw geloof in de islam zegt imo al genoeg over het onstaan en de aard van jouw geloofsovertuiging.
Tis niet de eerste keer dat hij wat probeert uit te lokken
Had hij al gedaan via pm
Hij weet wat er gaat gebeuren, en hij weet ook wat er met jou gaat gebeuren
Hij huilt daarom, je zou hem zelfs in een opzich dankbaar moeten zijn voor zijn medeleven