XXL Nutrition

Undestor : hoe lang traceerbaar?

Ramses2004

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Beste,

Kan iemand mij vertellen hoe lang undestor (andriol) traceerbaar is voor de dopingcontrole.
Ik wil het namelijk gebruiken voor sneller herstel van mijn survival wedstrijden, 2 eitjes onder de tong na de training schijnt goed te werken enkel is er onduidelijkheid over de traceerbaarheid.

half-life 3-5 uur

excuus verkeerd gelezen

volgens verschillende bronnen
- testosterone undecanoate (andriol)

1 week

Beste,

Kan iemand mij vertellen hoe lang undestor (andriol) traceerbaar is voor de dopingcontrole.
Ik wil het namelijk gebruiken voor sneller herstel van mijn survival wedstrijden, 2 eitjes onder de tong na de training schijnt goed te werken enkel is er onduidelijkheid over de traceerbaarheid.
Zou me eerst eens verdiepen in hoe AAS werken gezien het protocol wat je wilt gaan hanteren.

Zou me eerst eens verdiepen in hoe AAS werken gezien het protocol wat je wilt gaan hanteren.
:exactly::stupid:
Capsules worden het best gespreid over de hele dag. De meeste orale steroïden hebben een 17-alpha-methyl aanpassing die de affiniteit en binding van de steroïde verandert, zodat een enkele dosis meestal genoeg is. Bij Andriol is de opname snel, de maximale dosering hoog, maar de steroïde gaat nooit voorbij de halfwaardetijd van 3-5 uur. Dus moet het worden toegediend in drie gelijke doseringen gedurende de dag, bij voorkeur bij de maaltijd aangezien lymfatische absorptie wordt gestimuleerd in de aanwezigheid van gal en andere secreties in het spijsverteringskanaal.

effectieve dosis = 8-16 caps ED

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gelezen dat wielrenners (Lance Armstrong en kornuiten) in de avond Andriol namen ter bevordering van het herstel.
Andriol nemen om spieren op te bouwen is niet vereist sneller herstel wel. Maar hoe lang is het detecteerbaar voor de doping autoriteiten ?

enkele maanden misschien? google is your friend, tijd terug is er hier lijst gepost met alle roids en hun detectie tijd je vind het wel

Orale testosteron dus zonder alkylatie, maar met een undecaonaat ester eraan vast. Zou via de darm door het lymfesysteem opgenomen worden?

Om deze reden maar een paar uur werkzaam en opname is zeer pesoonsafhankelijk. Ook andere factoren zoals inname op lege maag of niet en mogelijk soort voeding zou invloed hebben.

Het heeft een detectietijd van 1 week.

Terug
Naar boven