Fitness Seller

UnK's log

UnK

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik ga ook maar eens een logje bijhouden.

Doel: Cutten
Lengte: 1m75
Startgewicht: 84kg
Huidig gewicht: 74kg

Voedingsschema:

Maaltijd 1: 50gr Havermout + Whey + Water
Maaltijd 2: 2 Boterhammen met 4 plak Kipfilet
Maaltijd 3: 2 Boterhammen met 4 plak Kalkoenfilet
Maaltijd 4: 150 gr Tonijn
Pre-Workout: Wheyshake met Water
Maaltijd 5: Kipfilet of Steak of Kabeljauw gebakken in Olijfolie
Maaltijd 6: 50 gram Walnoten
Maaltijd 7: 500 gram Kwark + Whey

Totaal: 1985 kcal

Eiwitten: 261
Koolhydraten: 111.9
Vetten: 81

Trainingsschema:

maandag: Borst + Biceps + Cardio
dinsdag: Quadriceps + Kuiten
woensdag: Enkel Cardio
donderdag: Rug + Triceps + Cardio
vrijdag: Schouders + Hamstrings + Cardio
Zaterdag: Rustdag
Zondag: Enkel Cardio

Cardio bestaat uit 30 minuten crosstrainer en 15 minuten hardlopen.

Krachtstats:
Squat: 1 * 100kg
Bench: 8 * 70kg
Deadlift: 5 * 80kg

Ik ben nog maar 2 maand serieus bezig met het BB'en. Ook heb ik enkel gecut sinds het begin van trainen.

Na jaren overgewicht en gefaalde dieeten heb ik gelukkig deze site gevonden. De motivatie is groter dan ooit en nu dieet ik eindelijk correct!
Dankzij deze sport en de hulp van dit forum heb ik meer zelfvertrouwen en zelfdiscipline dan ooit.

Mijn doel: eindelijk eens scherp te komen staan met als deadline volgende zomer. Binnen 1 jaar precies wil ik mijn eerste bulk ingaan! Mijn doel is niet enkel gewicht verliezen om daarna te stoppen, integendeel. Ik wil nu mijn lichaam klaarmaken om te daarna zoveel mogelijk te groeien in spiermassa.

Morgen zal ik jullie mijn eerste trainingsstats mededelen.

Ik hoop dat ik met deze log ook anderen kan motiveren om hun levensstijl aan te passen om het voor hun perfecte lichaam te behalen. Hard werk loont ;).

Greets
UnK

Leuk dat je een log gaat bijhouden.

Qua stats lijk ik wel een beetje op je. Ik ben namelijk 3 cm langer en weeg ook 74 kg. Ik ben alleen wel lekker aan het bulken i.p.v. aan het cutten :D Verder licht jou squat ietsjes hoger en mijn dl hoger. Zal deze wel volgen, succes!

Veel succes,

Raar dat je deadlift 20kg onder je squat is, of heb je problemen met de techniek ?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties. :)

Ik doe nog maar 2 weken aan deadliften en werk dus inderdaad nog aan mijn techniek. Ik heb ook niet echt iemand in de gym die me kan corrigeren qua techniek aangezien ik de enige ben die het doet.

Vandaag rug + triceps getraint.

Rug:
Seated Rows:
10*45kg
12*45kg
8*50kg

T-Bar rows
12*45kg
12*50kg
12*50kg( last gehad van de grip).

Dumbbell Rows:
12*22kg(per dumbbell)
12*24kg
9*26kg

Triceps:
Tricep Pressdown:
12*40kg
12*50kg
12*50kg (was het maximum dat beschikbaar was aan dat toestel, de rest was bezet).

Skull Crushers:
10*30kg
11*30kg
12*30kg

Standing tricep extention (rope + cable pully):
12*30kg
10*35kg
11*35kg

45 minuten crosstrainer.

Deze trainingsdag had ik enorme last van mijn grip. Vanaf de 2de set bij de T-bar had ik nog zwaarder kunnen gaan maar de grip liet het niet toe. Ook bij de dumbbell rows enorm veel last gehad.

Vanaf nu ga ik ook gripoefeningen bij mijn workout voegen.

Mooie training keep it up!

Vandaag borst getrained. Maar blijkbaar sloot de gym 1 uur vroeger dan normaal en kon ik dus niet de training afronden..

PR: Squat: 100kg Er was weinig volk dus wou ik even zien wat mijn 1rm is voor squat. Dit is dus nipt 100kg geworden!

Borst:

Bench Press:
12*50kg
10*55kg
10*55kg

Incline Bench Press:
10*40kg
10*40kg
10*40kg

Cable Crossover:
Wilde net beginnen toen alles afgesloten werd.. Unlucky.

Ik ben iig tevreden over mijn PR. Volgende week ga ik zien wat ik kan deadliften.

Mooie 1rm!

Vandaag Benen getraint:

Squat:
12*20
12*50
12*50
12*50

Legpress:
12*100
12*100
12*100

Leg extension:
12*10
12*15
12*20

Bent-over Calve Raise:
12*100
12*120
12*120

Leg Press Calve Raise:
12*100
12*100
12*100

+ Cardio.

Aardig hoog volume op de squat!

Vandaag enkel cardio gedaan maar ik vind het wel de moeite waard om het neer te zetten in mijn log.

Jammer genoeg is de gym vandaag niet bereikbaar dus ik kon niet zoals altijd de crosstrainer/step gebruiken. Ik wou iig cardio doen dus ik heb me na een lange tijd weer eens gewaagd aan het lopen.

Na een kwartier had ik al last van een ontzettende kramp dus ik heb gestopt en stapte teleurgesteld naar huis. Tijdens het stappen dacht ik bij mezelf 'als je met deze zwakke training genoegen neemt, neem je ook genoegen met het lichaam dat je nu hebt'.

Dus keerde ik mij om en ging naar een dichtbijzijnde heuvel en sprintte deze op om dan rustig (HIIT gewijs) joggend weer af te dalen. Dit deed ik tot ik echt niet meer kon (na een 6-7 tal minuten). Ik beschouw dit als een overwinning op mezelf aangezien ik echt geen genoegen meer neem met half werk maar 100% van mezelf wil geven om het voor mij perfecte lichaam te bereiken.

Vandaag enkel rug getraint:

PR: 110kg Deadlift

Front Pulldown:
12*15kg
12*40kg
9*45kg
11*45kg

Seated Rows

9*45kg
12*45kg
12*45kg

One Arm Dumbbell Rows:
12*20kg (Per Dumbbell)
12*22kg
12*22kg (niet verzwaard omdat ik al redelijk wat moeite had met mijn grip)

Deadlift:
1*110kg PR

Terug
Naar boven