MuscleMeat

Review Unleash V3 - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

•Waanzinnig veel energie
    •Explosieve krachttoename
    •Ongekende pomp
    •Werkt vanaf de eerste dosering
    •Heerlijke cassis-smaak
    •Extreem sterke formule

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Een maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cassis, drinkbaar maar niet echt lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram 30 minuten voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis samples, snelle verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, maar ik wil ook wel andere pre-workout boosters proberen. Het werkt wel degelijk, maar denk dat het ook goed is eerst eens te kunnen vergelijken met andere Pre-W. boosters.

Mijn review:
Ik ben begonnen met een halve maatschep (15g) voor een fitness workout, omdat ik wat reviews had gelezen waarin mensen niet helemaal fit bleven na het voor de eerste keer gelijk te hebben gebruikt als volle dosis (30g). Eerste keer voelde ik wel dat ik echt energie had, maar niet een opgefokt gevoel.

Tweede keer ook weer half uur voor fitness workout ongeveer 23g (3/4 voledige dosis) genomen, en voelde nu mn gezicht ook wel beetje tintelen na 15 minuten, had zo'n 2 uur voor de Unleash nog goed gegeten, daarna niet meer dus het kwam goed aan, en heb erg lekkere training gehad.

Derde keer (en sinds dien altijd) volledige 30g-dosis genomen voor fitness, en voelde me wederom goed, heb geen van de 3 keer last gehad van een zogenaamde energy-crash naderhand. 's Avonds slaap ik dan ook lekker (fitness in de ochtend of middag), en heb geen last van nog een te veel aan energie ofzo. Overigens heb ik na flink fitnessen ook niet de drang om nog 3 uur door te gaan omdat ik zoveel energie nog zou hebben, voor mij persoonlijk werkt het super voor tijdens de training, maar na anderhalf-2 uur flink te hebben gezweet heb ik ook wel de grootste kick van de Unleash achter de rug.

Ik heb het ook een keer gebruikt voor een voetbal wedstrijd, dit is niet aan te raden want ik liep na 15 minuten al op mn tandvlees met een ongelooflijk droge mond, kon haast niet meer slikken en voor mij is het toch van belang om met Unleash regelmatig wat vocht in te nemen (wat ik tijdens het fitnessen dus wel doe, water).

Ik moet wel toegeven dat doordat ik toch wel zo'n liter Red Bull in de week gemiddeld drink (door de weeks zo hier en daar een blikje en dan zaterdags soms met uitgaan nog 2) ik denk dat dit wel van (negatieve) invloed is op de gevoeligheid. Ik heb het gevoel dat als je wat minder regelmatig caffeine/taurinehoudende producten nuttigd dit (nog) beter aan zou slaan.

Voor mij dus een goed product, geen plotselinge nerveusiteit of rush, maar je voelt wel duidelijk meer energie en je kan ook zeker lekker doorgaan, t.o.v. fitness zonder Unleash merk je wel dat je net wat meer tempo kan aanhouden in de gym. Voor mij een aanrader, maar wil ook zeker andere pre-workout boosters proberen om te kunnen vergelijken.

UnleashV3_XXLNutrition.jpg

Best wel een goeie pw, maar toen ik het nog kocht was de smaak echt enorm slecht.
Ook wel eens misselijk van geworden...

Werd er nogal misselijk van, de pomp was daarentegen wel erg goed maar heb niet veel kunnen doen want voelde me niet super.

Smaak vond ik inderdaad heerlijk. Deed me denken aan snoepjes van vroeger. Energie heb ik helaas niks van gemerkt, maar wel een crash van heb ik jou daar ongeveer 2 uur erna.

Werd er nogal misselijk van, de pomp was daarentegen wel erg goed maar heb niet veel kunnen doen want voelde me niet super.

Unleash is een zeer sterk product. Kan zijn dat je teveel hebt genomen. Je zou het nog een keer kunnen proberen met een wat mindere hoeveelheid.

de betere ruft drank dat ik ooit opgezopen heb, en achteraf al een even rot gevoel
als de rioollucht uit mijn shaker, de stank die er achteraf moeilijk terug uit te wassen is.
maar soit ik begrijp niet wat hier zo fantastisch aan is.
de idiote smaak dan nog buiten beschouwing gelaten.
mijn pot cassis GRATIS af te halen in Antwerpen voor de liefhebber 0485/84.08.90

Laatst bewerkt:
ik heb nog een pot unleash v3 26 incl verzending.

Terug
Naar boven