AndroidHealthClinic

Upc 3e mediabox

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik heb al 2 mediaboxen maar we willen er 3.
Dat kan dus niet ( maximaal 2 mediaboxen per huis )

Ik heb er maar gewoon een bij besteld, hopen dat die binnenkomt.

Iemand ervaringen hiermee?

UPC zuigt ,
als je u'm aansluit zien ze het, en zullen ze dat kastje blokkeren, als het al werkt...

Werkt niet inderdaad, je mag er maximaal 2 hebben.
Snap alleen niet waarom je er niet 3 mag hebben, als je maar meer betaald. Klant moet er voor zorgen dat signaal goed genoeg is voor de 3de of goed laten maken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga hem aansluiten als ik hem binnen heb, hopen dat ze pas na een paar maanden wat zien:p

Werkt niet. Hier werden mijn on demand functies uitgeschakeld. Omdat er op een andere kamer een derde kast neer was gezet.

• Topic Starter Topic Starter
Heb verder geen bericht gekregen dus helaas :(

Kan inderdaad niet helaas.. Wij hebben thuis ook 2 'standaard' decoders zonder recorder functie. Van de Horizon boxen zouden wel 'slaves' komen (ooit eens een gesprekje gehad met een monteur die in opdracht van hun werkt) zodat je maar 1 decoder nodig zou hebben en daarnaast meerdere tv's kan aansluiten met die slaves boxes. Maar ik vind dat een waardeloos systeem, dus daar ga ik sowieso niet op over. Waarom moet het trouwens per se op 3 tv's? Je kan ook via horizon.tv kijken op je pc indien je nog de 'standaard' box thuis hebt staan.

Terug
Naar boven