AndroidHealthClinic

UPC ervaringen

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Hallo heeft er iemand ervaringen met upc?

Ik vind het echt een onbeschofte service wat hun hebben

Eerst 1 dag te laat betaald HUPPA internet 2 weken afgesloten???

Nu weer een storing ik wil bellen sta ik eerst 10 minuten om die postcode etc door te geven komen ze ineens met de wachtlijst is 20 minuten lang.

Hebben meer mensen problemen met upc?

altijd problemen gehad met upc als het om rekeningen ging, maar we zijn nu al jaren over gestapt op kpn alles in een.
upc voor alleen de tv is wel goed vind ik

problemen,problemen en nog eens problemen,Ik heb nu gelukkig kpn :cool:

Voor de KPN klanten , wat zijn jullie ervaringen en welke regio?

Vind het ook altijd grappig dat je bij al die bedrijven altijd meer dan 15 min moet wachten.

Vaak genoeg gehad. 2 jaar geleden toen ik een abbonement nam op Eredivisie Live had ik op de dag van de 1e competitiewedstrijden geen beeld. Dus ik bel die mensen op, raakte al snel geirriteerd. Die vrouw zei dat het 3 dagen zou duren. Toen ik haar op dr donder had gegeven, had ik binnen 10 minuten beeld:roflol:

Nooit problemen gehad.

Misschien komt het door de afstand?

toen we net kpn hadden stoorde de tv in de woonkamer als het stormde of als er een scooter voorbij reed. maar dat was in 2006 of zo, nu hebben ze nieuwe kastjes en alles werkt goed. kpn bellen plus internet is perfect.

k*tupc, eerst werkte alles nog goed maar tegenwoordig flikkert dat internet er hier iedere dag wel een paar keer uit.

Heb je geen UPC center in de buurt? Kun je gewoon langsgaan. Geen hoge belkosten, plus iemand die je gewoon te woord staat.
Verder zelf weinig problemen.
Alleen als vaste klant profiteer je nooit standaard van aanbiedingen, dan moet je dus bellen.

• Topic Starter Topic Starter
Oke dit is dus een groot probleem van upc.

Ik wil de mediabox wel graag houden maar het internet moet eruit.

Weet iemand nog een provider die 60mb/s internet aanbied?

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Heb je geen UPC center in de buurt? Kun je gewoon langsgaan. Geen hoge belkosten, plus iemand die je gewoon te woord staat.
Verder zelf weinig problemen.
Alleen als vaste klant profiteer je nooit standaard van aanbiedingen, dan moet je dus bellen.
Ja hij doet het alweer na een paar uur:o
en om 8 uur is de service gesloten.

Het probleem begon om half 8 ff wat dingen geprobeert werkte niet dus ik belle was het kwart voor 8 moest ik 20 minuten wachten zijden ze terwijl ze 8 uur gesloten zijn.

Maar het probleem is opgeslost.

Ze hebben daar trouwens maar 5 mensen achter de telefoon ofzo wat een bende is dat en ze weten er niks vanaf die hebben de basisschool nog niet afgemaakt.
Enige wat ze zeggen is dat je de bekabeling moet nakijken??? Wat een onzin die bekabeling licht niet door de woonkamer heen ofzo wat je 50x per dag tegen aan trapt ligt gewoon langs het plafond de kabels trekken zichzelf er niet zelf uit maar zeggen ze dat de bekabeling kapot is???
Echt een stelletje mong*len zijn dat daar.

Mensen die opzichzelf gaan wonen hier op dbb neem NOOIT internet van upc een en al gekloot met hun.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Ohh ik zie op www.klachtenoplossing ook een bekend probleem.

De ondertitels die uitvallen is echt zwaar irritand vooral met een horror film.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Ohh ik zie op [Link niet meer beschikbaar] ook een bekend probleem.

De ondertitels die uitvallen is echt zwaar irritand vooral met een horror film.

Yes , dat probleem heb ik ook geregeld met UPC on demand. Ze zijn op de hoogte van het probleem (inmiddels al 3+ maanden) maar kunnen geen oplossing bieden maar wel mag ik elke keer het volle tarief betalen voor een half functionerende service.

betalingen is altijd lastig met upc...
Maar ik ben wel helemaal verliefd op de media box van ze...
Direct terug spoelen als je iets mist op tv...heerlijk
alle afleveringen super makkelijk opnemen...1druk op de knop en alle afleveringen van that 70's show staan er voortaan op!

De mediabox is idd top maar zitten ook paar foutjes in met de filmpjes iig.

Verder helemaal perfect.

Maar het internet van hun raad ik niemand aan.

Ze vergeten trouwens ook wel eens betalingen op te sturen hoe moeten we dan weten wat het kenmerk en bedrag is? Echt onvoorstelbaar dom zijn die lui daar.
En 1 dag te laat betalen en je hebt 2 weken geen internet.

kpn heeft ook een mediabox waarmee je kunt opnemen enzo,plus private spice :p

logisch dat ze een mens afsluiten als deze niet betaald.
Maar dan heb je ook al wel een herinnering gehad etc anders geloof ik het niet.
Ik heb zelf overigens weinig last van storingen bij UPC

logisch dat ze een mens afsluiten als deze niet betaald.
Maar dan heb je ook al wel een herinnering gehad etc anders geloof ik het niet.
Ik heb zelf overigens weinig last van storingen bij UPC
Dat is juist het probleem:rolleyes:

Wij krijgen geen herinnering gestuurt en worden zonder pardon afgesloten.
En we betalen ( Betalingen zijn binnen 1 a 2 dagen binnen )
En 2 weken later sluiten ze ons aan.

En dan geloof je het toch niet? Dat boeit mij niks ken genoeg mensen met hetzelfde probleem maarja veel mensen met upc ken jij dus niet:o

Dat is juist het probleem:rolleyes:

Wij krijgen geen herinnering gestuurt en worden zonder pardon afgesloten.
En we betalen ( Betalingen zijn binnen 1 a 2 dagen binnen )
En 2 weken later sluiten ze ons aan.

En dan geloof je het toch niet? Dat boeit mij niks ken genoeg mensen met hetzelfde probleem maarja veel mensen met upc ken jij dus niet:o

uh ik werk daar :D

Terug
Naar boven