MuscleMeat

UPC ervaringen

Ik heb zelf ook al 5 jaar upc alles-in-een en alles werkt bij mij altijd perfect, nooit problemen gehad met rekeningen. Ook automagisch incasso is erg handig om geen rekeningen te vergeten.

Ik denk dat ik in de afgelopen 5 jaar misschien 3 keer een uurtje zonder internet heb gezeten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf ook al 5 jaar upc alles-in-een en alles werkt bij mij altijd perfect, nooit problemen gehad met rekeningen. Ook automagisch incasso is erg handig om geen rekeningen te vergeten.

Ik denk dat ik in de afgelopen 5 jaar misschien 3 keer een uurtje zonder internet heb gezeten.
Dan zit jij misschien net in een goeie regio.

Want het is meestal ook plaatselijk ( De storingen )

En hier komt het best wel veel voor.

Bepaalde periodes valt mn internet zon 6 x per dag uit dus ik heb er geen goede ervaring mee :)

• Topic Starter Topic Starter
Oww nog erger, Jullie moeten is wat doen aan die onbeschofte mensen daar achter de telefoon, Die zomaar ophangen.

Enige wat hun zeggen is kijk je bekabeling na ik word echt gek van die gasten zonder diploma zelfs ik weet nog meer dan die mensen die achter de telefoon bij upc werken.:rolleyes:

( Wil trouwens niet meteen zeggen dat jij het bent hoor heb nog nooit een vrouw aan telefoon gehad daar trouwens )

Terug
Naar boven