XXL Nutrition

Update Antoine Vaillant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wanneer heeft frank een wedstrijd? :O
 
Nu hopen dat hij nog 4 weken zich kan focussen & knallen voor die NY PRO :)
 
Het gekke is dat ie op sommige foto's zo bruut lijkt & op andere dan weer relatief "klein". Anyway, als ie shredded as **** kan staan op de NYpro is zijn contest al geslaagd.
 
Het gekke is dat ie op sommige foto's zo bruut lijkt & op andere dan weer relatief "klein". Anyway, als ie shredded as **** kan staan op de NYpro is zijn contest al geslaagd.

Ik heb Antoine nooit interessant gevonden.. of het nu komt door zijn verschijning/Air die hij ''Lijkt'' te hebben.. (Hij zal vast een hele aardige dude zijn hoor..) Of zijn verhoudingen etc.. ik vind hem nooit groot ogen..

Mening denk ik..
 
Ik heb Antoine nooit interessant gevonden.. of het nu komt door zijn verschijning/Air die hij ''Lijkt'' te hebben.. (Hij zal vast een hele aardige dude zijn hoor..) Of zijn verhoudingen etc.. ik vind hem nooit groot ogen..

Mening denk ik..

Hij is in de eerste plaats populair vanwege zijn interactie & activiteit op het internet, maar daarnaast is het ook gwn interessant om te zien hoe ie progressie maakt. Hij is nu 25 of 26jr, dus hij moet pas binnen 4-5 jr echt competitief zijn op bb wedstrijden. Ik acht hem daartoe in staat als hij op z'n minst 10kg mooie massa kan bijkweken.
 
Ja dat is ook zo :) Ik ben sowieso wel benieuwd hoe ver deze jongen het gaat schoppen!
 
4 weeks out

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het gekke is dat ie op sommige foto's zo bruut lijkt & op andere dan weer relatief "klein". Anyway, als ie shredded as **** kan staan op de NYpro is zijn contest al geslaagd.

Hopelijk lijkt ie op de NY groot dan, maar heb precies herzelfde bij hem. Best apart.
 
die schouders zijn echt wel sick :P
 
haha met zijn snor!
 
kortom, ziet er goed uit. Strak in het midden en goede verhouding middel tov schouders.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 21:55 ----------

Als ie kan hard komen, dus niet zoals Cedric qua middle, komt het nog goed.
 
zun snor moet er wel echt vanaf haha
 
Back
Naar boven