Fitness Seller

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in topic

corpaul

Superdude
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Lengte
1m95
Massa
150kg
Vetpercentage
24%
haha ziet er beter uit dan de poundstone shake... (gekookte kip met water in de blender)

Hasjkikkertje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2012
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Leuk fysiekje, maar ik vind die schouders echt totaal niet kloppen met de rest van z'n lichaam, zijn borst bijvoorbeeld :rolleyes:

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
23 dec 2007
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Zou me niks verbazen als die gozer binnekort uit de kast komt :roflol:

Sandorrr

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 feb 2010
Lengte
1m64
Massa
66kg
Naturalguy over hoe ze (Universal USA) Antoine zien plaatsen op de NY PRO

It's a tough lineup especially with Cedric now entering and Victor already in. It's hard to say until you game day and we see what kind of shape everyone will come in. He is going to have to beat guys on conditioning and aesthetics. He needs to put on more size to hang with the big boys but his strengths are his aesthetics and small waist. I talked to him about it and he is going to put on size slowly which is a wise move. If his waist gets big it's going to ruin his strengths. I think if he cracked the top 10 that would be a great accomplishment.

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
Dat kapsel??

NicksoN90

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2010
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
20%
Eerlijk gezegd snap ik al die reacties van, zal me niets verbazen als hij uit de kast komt.
Waarop baseren jullie dat? En wat dan nog zijn jullie allemaal homofoob ofzo? Stel hij is homo ben je dan bang wat andere mensen van je vind als ze weten dat je een homo cool vind:eek:? Grow up

H4rdstyle21

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jul 2010
Lengte
1m74
Eerlijk gezegd snap ik al die reacties van, zal me niets verbazen als hij uit de kast komt.
Waarop baseren jullie dat? En wat dan nog zijn jullie allemaal homofoob ofzo? Stel hij is homo ben je dan bang wat andere mensen van je vind als ze weten dat je een homo cool vind:eek:? Grow up

Hij had een relatie met een tranny dacht ik.

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
23 dec 2007
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%

Een van mijn beste maatjes is homo...dus je reactie slaat werkelijk nergens op.
Het zou me gewoon niks verbazen....verder zal het me vrij weinig interesseren.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84

Ik zie er weinig homo achtigs aan, hij doet gewoon waar hij zin in heeft omdat zelfs in een roze tutu hij nog een baas is met dat fysiek.

YOGI

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2008
Lengte
1m88
Massa
78kg
Vetpercentage
6%
Je mag hem hebben