MuscleMeat

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

voor de camera zet jij je humeur wel even aan de kant voor een glimlach ja.
 
voor de camera zet jij je humeur wel even aan de kant voor een glimlach ja.

Verschil is alleen dat Antoine hier echt lol in heeft, en het hoofdzakelijk voor z'n fans doet al die vids
zou zo geen pro kunnen bedenken die dit zo doet

verder is ie gewoon altijd wel zo volgens mij, soort van ADHD :D
 
Verschil is alleen dat Antoine hier echt lol in heeft, en het hoofdzakelijk voor z'n fans doet al die vids
zou zo geen pro kunnen bedenken die dit zo doet

verder is ie gewoon altijd wel zo volgens mij, soort van ADHD :D
True , alleen niet onderschatten dat hij het wss wel moeilijk heeft de laatste weken. (denk ik)
 
True , alleen niet onderschatten dat hij het wss wel moeilijk heeft de laatste weken. (denk ik)

Ik ben al grumpy na 2 dagen low carb, dus ik neem aan dat hij het wel zwaar zal hebben :D
 
Ben echt een fan van Antoine. Iedere video is hij even enthousiast en gewoon entertainment om naar te kijken. Volg zijn trainingen en probeer ze 9 van de 10 keer op uit, ze vallen niet tegen iig. :P
 
True , alleen niet onderschatten dat hij het wss wel moeilijk heeft de laatste weken. (denk ik)

Denk het ook idd, toen met die Universal tour in Brazilie gingen ze met zn allen uit eten maar Antoine hielt zich netjes aan zn schema :( respect wel!
 
Zat al te wachten op een dansje ofiets en ja hoor toch nog ff op het einde whaha wat een kerel
 
zag 'm net op FB voorbij komen! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
True , alleen niet onderschatten dat hij het wss wel moeilijk heeft de laatste weken. (denk ik)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]



[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Semi boner achieved!

no homo
semi homo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die wheels, sick :eek:
 
Dikke poten zeg wow :D
 
jep!, iemand die weet hoelang deze kerel eigenlijk al traint? :)

Jaar of 7 dacht ik, hij is nu 25

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 11:37 ----------

Maar dan zit hij ook wel aan de shakies he
 
Back
Naar boven