AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

Damn daar ziet ie er echt niet slecht uit!
 
Vooral belichting lijkt anders op die stand alone pics... die stage foto's lijken meer schaduw te hebben.. Of zijn conditioning is iets bijgetrokken tussen die posing in...

Wel bizar wat een verschil...
 
Zonde..wat een zonde.
 
dat ander maatje van hem die Cedric heeft anders ook wel een net fysiek, en is pas 24 jaar

52n9rt.jpg
 
foto's op MD zijn volgens mij echt de slechtste van hem! op deze vergelijking en dergelijke andere valt zijn fysiek wel mee!
Wel een veel te grote posing trunk :S wtf
 
Te grote posing trunk? Beter gaan ze weer de broekjes uit de tijd van Arnold toepassing in plaats van die strings van nu. Sommigen hier zien ze het liefst in hun blote reet. :rolleyes:
 
Te grote posing trunk? Beter gaan ze weer de broekjes uit de tijd van Arnold toepassing in plaats van die strings van nu. Sommigen hier zien ze het liefst in hun blote reet. :rolleyes:

echt hoor... gay stringetjes
 
Te grote posing trunk? Beter gaan ze weer de broekjes uit de tijd van Arnold toepassing in plaats van die strings van nu. Sommigen hier zien ze het liefst in hun blote reet. :rolleyes:

So true :roflol:
 
Dit is echt geen topshape, vind ik...
 
18de geworden van de.20man :(
 
18de geworden van de.20man :(
Idd als ik hem was zou ik stoppen met comp. bodybuilding man, zou echt pissed zijn om zo lang te preppen etc en dan echt als 18de te eindigen terwijl er 19 man meedoen.



Zn chick is wel lekker btw



Neukt haar zeker 10 keer op een dag
 
18de geworden van de.20man :(

op de competition history op MD staat 14e?

waarom zou hij stoppen? zal wel een leerrijke les geweest zijn voor hem voor de toekomst
heeft ook continu zitten reizen tijdens voorbereiding
 
op de competition history op MD staat 14e?

waarom zou hij stoppen? zal wel een leerrijke les geweest zijn voor hem voor de toekomst
heeft ook continu zitten reizen tijdens voorbereiding

Dit is al wat ik eerder heb gezegd. Antoine reist te veel en iedereen gaf commentaar dat hij ook geld moest vangen en voor promotie.. maar zoals ik al zei, 95% hier is teleur gesteld in wat hij heeft laten zien...
Natuurlijk blijft iedereen hem volgen nog, want hij heeft gewoon een geweldig fysiek.

Maar het wordt nu wel tijd voor hem om gewoon 20 kilo erbij te pakken want anders zal die nooit op de O komen te staan.
 
Laten we nu ff met zn alle zeiken op zn coach. Want het is zijn schuld. Dat was het immers ook altijd bij roelly.
 
Laten we nu ff met zn alle zeiken op zn coach. Want het is zijn schuld. Dat was het immers ook altijd bij roelly.
Er is niks met zn coach, hij was op de nationals gewoon heel goed bezig. Heeft vast met het reizen etc te maken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
op de competition history op MD staat 14e?

waarom zou hij stoppen? zal wel een leerrijke les geweest zijn voor hem voor de toekomst
heeft ook continu zitten reizen tijdens voorbereiding

Inderdaad. Hij gaat hier erg veel van leren. We moeten met zijn allen wel onthouden dat Ronnie Coleman ook laatste was bij Mr. O, en binnen 2 jaar was hij de beste bodybuilder van de wereld. ;)
 
Dit is echt geen topshape, vind ik...

Ben ik t mee eens, lijkt wel alsof ie nog een weekje nodig had.
Daarnaast lijkt t wel een zwembroek wat ie aan heeft...

Jammer
 
Back
Naar boven