AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

Zijn hoofd is echt epic nu. ook ff proberen zoiets te creëren. tijdje terug had hij nog zon baas mafia snorretje hihi.
 
je moet zeer zeker talent hebben en zoiets ga ik toch nooit halen wat me ook echt niet uitmaakt, probeer alleen wel het uiterste er uit te halen!!

juist!! met zo een instelling krijg je uiteindelijk wel een goed fysiek!!gewoon geduld hebben

ja ik train nu 3 jaar en voor niks gaat de zon op, ik weet echt wel dat je kogel hard moet trainen om ergens te komen, ben al veel aangekomen dus dat gaat helemaal goedkomen!!

Willen jullie even een privé chatboxje om verder te keuvelen, lovebirds, en dit soort waarheden als een koe onderling uit te wisselen?
 
Willen jullie even een privé chatboxje om verder te keuvelen, lovebirds, en dit soort waarheden als een koe onderling uit te wisselen?

Hahaha, moest zelf hardop lachen..:D
 
Antoine heeft me geleerd hoe ik een banaan moet pellen, top
 
Willen jullie even een privé chatboxje om verder te keuvelen, lovebirds, en dit soort waarheden als een koe onderling uit te wisselen?

ooh wanneer jij zit te zeiken over het feit dat roelly zijn squats niet goed uitvoert en dit paar pages lang, is het wel zinvol??
 
  • Like
Waarderingen: kix
ooh wanneer jij zit te zeiken over het feit dat roelly zijn squats niet goed uitvoert en dit paar pages lang, is het wel zinvol??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hij schijnt hier 125 kilo te wegen met zo een lage bodyfat, ik geef hem max 110 kilo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo maakte ik altijd al bananen open, kan niet anders.

Positief of een negatief ding voor mij? :D
 
Zie kruisjes
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
hehe lekkere lying curls verdomme
 
Curls met deathstop wil ik ook weleens gaan proberen ziet er intens uit.
 
Back
Naar boven