MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Straight out of the 70's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sexy (nohomo)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
IMG_7927.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=CtIvU66kXYk
 
mirin calves laatste vid..
 
Is hij weeral aan het roadtrippen ipv te groeien?
 
hij doet het gwn allebei
 
Antoine is geen bodybuilder voor de top stages.
Antoine is een merk, en ik denk dat ze hem hiervoor ook meer voor gaan gebruiken dan via topklasseringen in grote shows.
 
Een grote vochtbal man. Lekker goed voorbeeld ook aan de fans. Trainen en de hele dag burgers knallen #yolo dik worden we toch niet door de GH. Zie al helemaal voor me hoe die hele (natty) Universal aanhang dat ook gaat proberen en ze erachter komen dat het toch iets anders uitpakt voor hun.
 
Een grote vochtbal man. Lekker goed voorbeeld ook aan de fans. Trainen en de hele dag burgers knallen #yolo dik worden we toch niet door de GH. Zie al helemaal voor me hoe die hele (natty) Universal aanhang dat ook gaat proberen en ze erachter komen dat het toch iets anders uitpakt voor hun.

liever zo dan ze hypocriet voorliegen met "dedication and hard work", 1 vd redenen ook dat Vaillant zo populair is.
 
Even het meest actieve topic hierover hijacken :P

Wie weet de naam van een Israelische bodybuilder genaamd David ..... ?
 
liever zo dan ze hypocriet voorliegen met "dedication and hard work", 1 vd redenen ook dat Vaillant zo populair is.

Want Antoine is lekker open over z'n gebruik zeker? Hoe verschilt dat van de andere dan?

Het verschil tussen hem en bodybuilders die wel wat winnen is dat zij wel vooruitgang maken en doelen stellen terwijl Antoine er al 20 roadtrips op heeft zitten. Populair bij de fans ongetwijfeld, hoe lang denk jij dat die hype blijft als hij niets blijft presteren?

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=z6APjncna_U
 
Back
Naar boven