MuscleMeat

Update Antoine Vaillant

Een keer wat presteren ipv goofing around zou hem niet misstaan idd.

Allemaal helemaal leuk natuurlijk zo'n filmpje, maar eigenlijk slaat het toch fucking nergens meer op :roflol:.

Als hij gewoon fatsoenlijk kan trainen en eten (en zijn roid use kanbehouden :o) dan is er toch niks aan de hand? Dan zou die in principe gewoon moeten blijven groeien. Maar hij wil in november dacht ik de Nordic Pro gaan doen en daarom is die natuurlijk iets kleiner nu.

Echter vind ik wel dat die niet veel vooruitgang heeft geboekt t.o.v. zijn contest shape van vorig jaar op de new york pro.

denk dat die laatste URT wel meevalt qua "belasting"
het is uiteindelijk in Canada in hun home towns... ze filmen wel als ze wat aant rotzooien zijn en wat burgers eten, maar wellicht zitten ze vaak ook gewoon bij iemand (Wrath, Searle) thuis en wordt er wellicht wel deftig gegeten

Kritiek geven op iemand die 125x jou is xD

Pro

Mwah zie wel wat ie bedoelt. Antoine lijkt niet echt vooruit te gaan de laatste tijd. Doet niks af aan z'n fysiek, dat is echt een fucking dikke streef maar ik denk dat ie stukken verder had kunnen staan als ie niet zo druk was met z'n popi filmpjes.

Desalniettemin zou ik maar wat graag met 'm ruilen :)

denk dat die laatste URT wel meevalt qua "belasting"
het is uiteindelijk in Canada in hun home towns... ze filmen wel als ze wat aant rotzooien zijn en wat burgers eten, maar wellicht zitten ze vaak ook gewoon bij iemand (Wrath, Searle) thuis en wordt er wellicht wel deftig gegeten

broccoli met kip zeker :roflol:

Aan z'n fysiek te zijn denk ik niet dat ie aan de Nordic pro zal meedoen, laat staan dat ie nog competitieve plannen heeft...

Ik ben een enorme Antoine fan maar ik zie hem eerlijk gezegd echt geen pro show oid meer doen.
De buit was binnen wanneer hij zijn pro card behaalde en voor de goede orde mee heeft gedaan aan de NY pro.

Met zijn lengte heeft hij massa te kort ten opzichte van de rest denk ik, klinkt gek want ik heb hem ontmoet en hij is veel groter dan dat hij in de filmpjes lijkt! Maar ik vind z,n fysiek & old school posing wel erg vet!

Die urt filmpjes worden toch in een paar dagen geschoten. Dat dat inclusief montage/bewerking over weken wordt uitgesmeerd betekend toch niet dat ie een paar maand aan t verloten is.

lijkt mij toch ook niet dat hij in die staat zal meedoen aan de Nordic Pro...
ging Frank daar trouwens ook niet meedoen? of is het enkel Mike die ginder effectief schikt te competen?

kan me imo wel niet inbeelden dat je pro wordt om dan gewoon te lopen aankloten...
zeker als je zo close omringd bent door mensen die imo wel nog competitieve ambities hebben zoals Frank en Mike Johnson

ttps://www.youtube.com/watch?v=fV6MlHvnSnQ

/www.youtube.com/watch?v=janiQN0fF2U

Foto @ fb vandaag

http://www.youtube.com/watch?v=pKkmULKzr8g
http://www.youtube.com/watch?v=VRjD3hs7r_E

Do not human :roflol:

10676317_721969957858465_8834257742987644920_n.jpg

Wanneer hebben ze dit reisje gedaan want ik zie Callie Bundy hier ook nog en die zit nu bij Prime Nutr. net als Evan C.

onderste foto is eindelijk eentje waar hij terug aan het opbouwen is. Ziet er al veel beter uit dan in die filmpjes.

Terug
Naar boven