XXL Nutrition

Update Antoine Vaillant

Liep hem tegen t lijf op rustige plek, vragen gesteld en verteld hoe hard we hem in NL vinden. Topgozer

Tijdje mee gesproken en een toffe foto mee gemaakt op de fibo. Echt een relaxte kerel is het.

Op dit moment overduidelijk hij haha. Lig er al een aantal weken compleet uit ipv gebroken hand en was daarvoor ook al k*t bezig. Is helaas niet meer veel over van mij op het moment...en dat is nog zacht uitgedrukt ;)

Op dit moment overduidelijk hij haha. Lig er al een aantal weken compleet uit ipv gebroken hand en was daarvoor ook al k*t bezig. Is helaas niet meer veel over van mij op het moment...en dat is nog zacht uitgedrukt ;)
:eek: Dat is balen man!! Veel sterkte! ;)
Is er dan zoveel weg van je fysiek? Wat zijn je stats nu?

gaan ze niet posten als ze gedwarfed worden natuurlijk
heheheh :D

gaan ze niet posten als ze gedwarfed worden natuurlijk
heheheh :D
zoiets xD

antionne2.jpg

natuurlijk is t nuttig.. probeer maar eens (lichtjes, niet forceren) te strekken tijdens je trainingen. vooral met armen en been trainingen is de pomp duidelijker te voelen

Dat is typisch want wanneer je je spieren stretched tussen je setjes in wring je als het waren het bloed een beetje uit de spieren.
Het is juist een pomp killer:)

Laat niet weg dat stretchen inderdaad goed is, zou het alleen niet tijdens de training doen tenzij je het idee hebt dat er iets vast zit.

Dat is typisch want wanneer je je spieren stretched tussen je setjes in wring je als het waren het bloed een beetje uit de spieren.
Het is juist een pomp killer:)

Laat niet weg dat stretchen inderdaad goed is, zou het alleen niet tijdens de training doen tenzij je het idee hebt dat er iets vast zit.

ik doe t ook erg lichtjes hoor, gewoon de spier iets langer maken om vervolgens weer vol te pompen

Bij deze, hij is weer snel opgelopen in bf vond ik
iwluuc.jpg

Nice

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb het idee dat antoinne als een van de weinige oprecht een glimlach heeft op foto's. vind veel maar chagrijnig er uit zien op de foto;s

Terug
Naar boven