MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

umm ja Ironman. Dat hoort erbij wanneer je gesponsord word, of denk je dat universal hem geld toegooit en niets voor terug hoeft te doen.
 
esthetisch, maar verder valt er weinig uit op te maken.
 
umm ja Ironman. Dat hoort erbij wanneer je gesponsord word, of denk je dat universal hem geld toegooit en niets voor terug hoeft te doen.

Iedereen daar wordt gesponsord?
Zo veel hoor en zie je niet van een Dennis Wolf, Kai Greene en ook Roelly niet.
Antoine is bijna net zo veel onderweg als Jay is, en voor iemand die net zijn pro-card heeft en nog geen enkele
pro wedstrijd gewonnen heeft, heeft het toch weinig nut.
Het is leuk hoe die er uit ziet nu maar met dit fysiek gaat hij niet hoog eindigen. En die Mike Johnson die een jaar vóór Antoine zijn pro card haalde wat ik ook niet snap, die kan goed laatste worden.
Ik denk dat universal eerder de contractjes niet zal verlengen als ze fans met lage placings teleurstellen keer op keer dan dat ze elke week in een ander gebied blijven opdraven.
 
Als de filmpjes van Antoinne veel hits hebben en hij bijv op fora populair is dan gaat Universal hem echt niet eruit gooien lijkt me.
 
Ik denk dat we gewoon moeten afwachten, en pas beoordelen zodra je echt vergelijkingsmateriaal hebt. Iedereen denkt alles beter te weten. Waarom staan jullie daar niet dan, hij is nog vrij jong en kijk wat hij nu al heeft berijkt. Ik zie hier niemand hem dat na doen. Iedereen die zegt dat hij even moet gaan bulken is ook bs. Want hij heeft zelfs een keer in een q&a video uitgelegd dat dat niet voor hem werkt. Denk dat hij toch nog een goede plaatsing krijgt.
 
Hij groeit het meest in de prep fase he, zoals hij zelf ook al aangeeft
 
Tell us how Antoine :P

IMAG1030.jpg
 
Antoine is zeer belangrijk voor Universal, welke naam heeft die kerel al niet...
Qua marketing cijfer is hij echt bij de betere..

Zowel qua fysiek en op het vlak van carrière (hiermee bedoel ik dan inkomsten en bekendheid) is hij heeeel goed bezig.
Ik ben fan :)
 
Antoine is zeker belangrijk voor Universal. Hij heeft zeker al een naam opgebouwd zonder echte wedstrijden te winnen. Kijk maar is hoe levend dit topic is qua reacties vergeleken met cutler heath etc dit zegt ook al iets.

Wat die ook gaat presteren ik ben en blijf een fan van hem!
 
Laatst bewerkt:
Hij snapt inderdaad de waarde van persoonlijke video's en frequent updaten, dat in combinatie met creativiteit en karakter zorgt dat mensen geïnteresseerd blijven. Natuurlijk moet hij wel een deftig fysiek behouden maar hij dwarft nog steeds 100% van dbb dus komt goed :P. Ik volg hem ook al een tijd en we gaan denk ik nog lang van hem horen
 
Daar heb je gelijk in YOGI, Phil en Jay en Kai zijn natuurlijk ook leuk om te zien maar ze komen minder ''echt'' over qua persoon. Bij Antoine zit er tenminste nog wat humor in en tegelijkertijd hardcore training. Dat is gewoon geweldig.
 


Ik weet niet zo veel van professionele bodybuilders, en vaak vind ik het heel lelijk. Arnold (ja cliché I know) vond ik het summum van het mooiste wat je kan bereiken. De huidige body building-evolutie (al rijkt mijn kennis echt niet ver) vind ik minder mooi.
MAAR... de man in dit filmpje vind ik echt heel mooie lijnen hebben. Maak het iets minder massief, en ik zou er onmiddellijk voor tekenen.
 
Z'n BDB is niet echt heel best in dat filmpje
 
zijn leve ziet er wel geniaal uit in de filmpjes, beetje toure lkkr traine en veel hamburgers etc eten. zal natuurlijk niet zo goed zijn in echt want is iedere dag doorzette lijkt me maar vind op de filmpjes het er wel erg aantrekkelijk uit zien :P
 
ik vind het een super gezellige kerel!
 
Antoine is een baas en marketing held!:)
 
boeit mij persoonlijk, en ik denk vele andere van zijn fans, ook niet of hij nu wedstrijden wint of niet...
hij brengt alles interessant en amusant en blijft boeien imo... of hij nu filmpjes van workouts online zet of van zijn grocery shopping met John Meadows, het blijft fun om te zien
in tegenstelling tot vele filmpjes, waarin een zoveelste gortdroge workout te zien is, die andere pro's online zwieren

hij geniet van zijn leven en wat hij doet en deelt dit gewoon met zijn fans
 
Back
Naar boven