Fitness Seller

Update Antoine Vaillant

boeit mij persoonlijk, en ik denk vele andere van zijn fans, ook niet of hij nu wedstrijden wint of niet...
hij brengt alles interessant en amusant en blijft boeien imo... of hij nu filmpjes van workouts online zet of van zijn grocery shopping met John Meadows, het blijft fun om te zien
in tegenstelling tot vele filmpjes, waarin een zoveelste gortdroge workout te zien is, die andere pro's online zwieren

hij geniet van zijn leven en wat hij doet en deelt dit gewoon met zijn fans

Precies wat mij ook aan spreekt. Hij laat echt een andere kant zien van de bodybuilding wereld. Tevens geeft hij ook mooi weer dat je moet doen wat je leuk vind en niet alles zo serieus moet nemen.
Boeiender dan al die zwaar-in-scene-gezet-maar-het-moet-helaas-filmpjes van vele pro's.

Antoine = Aplha male

boeit mij persoonlijk, en ik denk vele andere van zijn fans, ook niet of hij nu wedstrijden wint of niet...
hij brengt alles interessant en amusant en blijft boeien imo... of hij nu filmpjes van workouts online zet of van zijn grocery shopping met John Meadows, het blijft fun om te zien
in tegenstelling tot vele filmpjes, waarin een zoveelste gortdroge workout te zien is, die andere pro's online zwieren

hij geniet van zijn leven en wat hij doet en deelt dit gewoon met zijn fans

Inderdaad helemaal gelijk, hij vindt het volgens mij ook gewoon leuk om filmpjes te maken. Vooral die grocery shopping vind ik altijd erg interessant.

(M)Antoine = Alpha male :P

Die gozer moet een award krijgen voor "beste voor zijn fans"
Elke week nieuwe videos etc

Inderdaad helemaal gelijk, hij vindt het volgens mij ook gewoon leuk om filmpjes te maken. Vooral die grocery shopping vind ik altijd erg interessant.

John Meadows is the man omtrent die dingen inderdaad!
nooit gedacht dat ik een half uur vol interesse zou kunnen kijken naar 2 volwassen mannen die boodschappen doen :D
zijn tenminste dingen waar je ook effectief iets van opsteekt
idem voor zijn cooking stuff, zitten echt lekkere dingen bij :P

John Meadows is the man omtrent die dingen inderdaad!
nooit gedacht dat ik een half uur vol interesse zou kunnen kijken naar 2 volwassen mannen die boodschappen doen :D
zijn tenminste dingen waar je ook effectief iets van opsteekt
idem voor zijn cooking stuff, zitten echt lekkere dingen bij :P

Inderdaad, heb gisteren een flesje kefir gehaald en wat smaakt dat lekker zeg. Zonder dat filmpje wist ik niet eens van het bestaan van kefir af :p.

Waar kan je die kefir kopen? Biologische winkels ofzo?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha wat een malloot

Iemand idee waar je die vesten koopt? Van animal?in nl?

Ik ga met al die gasten op de foto! :D

welke dag ga je?

Terug
Naar boven