Dennis Wolf & Phil Heath @ Body Power Expo 2010, Birmingham
http://www.youtube.com/watch?v=-NqoWC7ovPU&feature=player_embedded#!
http://www.youtube.com/watch?v=-NqoWC7ovPU&feature=player_embedded#!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelfde soort opkoming van wolf/bsn weer... past niet echt bij hem...
is bij lange na geen Big Ron..
blijkbaar moet hij de bsn kar nu trekken

Lelijkste bodybuilders ooit:
1) markus ruhl
2) trey brewer
3) wolf

ooit gaat er toch eens iemand zijn nek breken met van dat podium af te kruipen, ik zie het al gebeuren.Kunnen ze daar eigenlijk niet gewoon n trapje zetten , je ziet dat bijna overal dat ze er echt moeten aan af klauteren .
Is toch maar n kleine moeite zeker .
---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------
is wel nice om te zien hoe groot hij echt is,eerst komt al dat "gewoon" gepeupel en dan komt hij daar aan ,dan zie je pas echt goed hoe groot zo iemand is![]()

1) markus ruhl
2) trey brewer
3) wolf
1) markus ruhl
2) trey brewer
3) wolf

1) markus ruhl
2) trey brewer
3) wolf

1) markus ruhl
2) trey brewer
3) wolf

true dat snap ik wel.. maar de zelfde opkoming als Big Ron past niet bij wolf..
vergeleken met Big Ron heeft die nog niks bereikt...
denk dat BSN nu echt zo langzamerhand Ronnie op top nivo gaat missen.. staat nog wel onder contract natuurlijk,
maar jah van jaren BSN met de bijna onverslaanbare Coleman.. naar een Wolf die het niet meer voor elkaar krijgt en geen eens een kleine show meer kan winnen... doet toch wat met je imago en marketing denk ik.. bsn is wel een merk die een top3 olympia nodig heeft...
en tja Wolf.. vind het maar een crybaby... altijd de begeleiders de schuld geven.. net of die er zelf niks aan kan doen... ipv dat die nou zegt we hebben fouten gemaakt.. en volgende keer gaan we het beter doen..
nee hij geeft zn begeleiders de volle lading.. zelfs publiekelijk op de boards![]()
MR Olympia Right thereik zou me kapot schamen met zon fysiek
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
750000 dollar ,dat is wel de moeite ,heb eigenlijjk nog nooit gehoord hoeveel de sponsors betalen aan de sporters ,dit is het eerste bedrag dat ik verneem.
Hoelang is "meerjarig"??