XXL Nutrition

Update fysiek

Tidus

Cool Novice
10 media-items
Waardering
0
Hey,
ik ga hier nog is een paar foto's posten , commentaar is altijd welkom maar geen onzin... want daar heb ik niks aan. heb pas terug een nieuwe boost gekregen dus ben nu klaar om echt groot te worden haha :)

26931_387239219175_717029175_3717414_6042858_n.jpg

IMG_0207.jpg

IMG_0203.jpg

IMG_0209.jpg

Goed fysiek kerel, keep it up.

Hoe heet die gast naast je, die kleine.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
yo , thx

Geen idee... :)

Clarence Devis

idd goed fysiek
En een mooie collectie van potjes :heart:

Die supps zijn echt nodig ja..

weet niet hoelang je hiervoor hebt getraint, maar ik vind t niet verkeerd... (Tenzij je in 5 jaar ofzo dit hebt bereikt)

Je onderrug (lijkt) slecht, en hoewel je rugwijdte wel netjes is, mis ik dikte! Kan aan de foto liggen? Voor de rest kan er nog wel wat massa bij ;) Wat zijn je stats?

weet niet hoelang je hiervoor hebt getraint, maar ik vind t niet verkeerd... (Tenzij je in 5 jaar ofzo dit hebt bereikt)

4j dacht ik.

Vind het ook wel netjes ,vooral goed droog :). Hangt natuurlijk van je doelen af maar het is een best aardig fysiek.

Niet verkeerd hoor gast!

Post eens wat je weegt , hoelang je bent enz...

Ziet er goed uit hoor, vind alleen je rug wat minder vergeleken bij de rest! maar ja iedereen heeft zo zijn zwakke punten.

Aangemeld 2003.

Voor 7 jaar vind ik dit niet goed.

Aangemeld 2003.

Voor 7 jaar vind ik dit niet goed.

Ligt er ook wel een beetje aan in hoeverre ervoor gekuurd is toch lijkt me?
In 7 jaar dit fysiek naturel behalen is volgens mij prima, er zwaar voor gekuurd hebben zou alweer een stuk minder indrukwekkend zijn.

Niks tegen kuren trouwens, maar aangezien er altijd naar info als trainingstijd/schema/voeding etc. gevraagd wordt lijkt me de info over mogelijke kuurtjes ook handig om een goed beeld te vormen over de progressie.

Laatst bewerkt:
Wat boeit het nou hoe lang iemand er over gedaan heeft?

Ik ken mensen die al jaren trainen maar super druk zijn en dus relatief veel minder tijd te besteden hebben aan de sport. Is het dan minder knap als die na 5jaar een fysiek hebben waar een student of een WW'er 2 jaar over gedaan heeft?

Wat boeit het nou hoe lang iemand er over gedaan heeft?

Ik ken mensen die al jaren trainen maar super druk zijn en dus relatief veel minder tijd te besteden hebben aan de sport. Is het dan minder knap als die na 5jaar een fysiek hebben waar een student of een WW'er 2 jaar over gedaan heeft?

Nee, maar het geeft wel een goed beeld waarom de ene persoon er langer over doet dan de andere:)

Oja vind het wel een mooi fysiek trouwens, ik zou ervoor tekenen om er zo bij te staan over 3 jaar.

Laatst bewerkt:
Net fysiek :thumbs:

Ziet er goed uit :)

nette fysiek

Benen?

Terug
Naar boven