AndroidHealthClinic

Update Jay Cutler

hij slaat misschien de O over, en gaat in plaats daarvan de volgende arnold doen

Back up to 280 & rising, killed it tonight at golds gym!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je moet het wel nageven hij komt altijd weer terug

hij wint de O niet meer

nog n foto van vandaag , no way dat dit 280 lbs is...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Met en zonder pomp is groot verschil heh

dan nog niet , kijk maar eens naar oudere foto's van hem , waar hij 280lbs weegt...

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 13:00 ----------

en laat 'groot' maar weg

wow shit... zeer mooie proporties, dat is nou eens een mr. Olympia fysiek, erg blij dat hij de verstandige keuze maakt om de HGH en insuline niet te misbruiken en zijn buik mooi te houden

Topic verneuk posts verwijderd, weer on-topic plz.

wow shit... zeer mooie proporties, dat is nou eens een mr. Olympia fysiek, erg blij dat hij de verstandige keuze maakt om de HGH en insuline niet te misbruiken en zijn buik mooi te houden
zal hij verder op in zn prep's niet weer gewoon terug aan de hgh gaan dan? betwijfel 't

Valt me op dat hij er erg gezond uitziet.. ben benieuwd hoe hij weer gaat scoren.

Ik denk wel dat het goed komt met hem

Geloof de 280 wel, Jay is wijd he! Schouders worden weer ronder, daar was veel massa weg!

wat een ecto joh :trollfacex:

hij ziet er nu echt opeens veel en veel lichter eruit :eek:

Precies een beachboy! ;)

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 15:55 ----------

Had hij trouwens niet gezegd dat hij nu meer voor de "mooiere" look ging ipv de pure massa? Beetje zoals phil heath? Smallere waist enz?

:roflol:

even ter duidelijkheid,
hgh/slin is gewoon een deel van het basis pakketje, geen pro bb zonder gebruik van deze middelen op HIGH dose
snap ik, maar mijn reactie was bedoeld op het verhogen van zn dose als die weer terug op mr O niveau komt

zen kop is ook wel aardig aant veranderen nu hij vermagerd is ...

1zo9jyv.jpg

Terug
Naar boven