XXL Nutrition

Upgrade in creatine, aanraders?

om terug te komen op cell tech:
cell-tech-boy.jpg

over Kre-Alkalyn:
ik vond het goed

over creatine monohydraat: ik vond het goed

over creapure: ik vond het goed

my 2 cents: stapje hoger gaan is zorgen dat je juist eet. en trainen trainen trainen. Supps zijn geen wonderpillen. ze helpen een beetje.

Het zal wel aan mij liggen maar ik merk ook verschil tussen creatines. Ik gebruikte NOS Ether (Kre-Alkalyn) maar omdat ik het nergens meer kon vinden heb ik NO Synthesize eens een kans gegeven. Ik merk wel degelijk verschil.

Off-topic; mogen body builders tattoo's hebben???

creatine = creatine.... stop met die kre-alkalyn stuff en probeer gewoon eens mono-hydraat.. beter wordt het niet.

Krea-alkalyn is goed voor mensen die zwakke maag en darmen hebben.
Deze heeft een hogere ph en is niet zuur zoals creatine monohydraat.

Maar inderdaad creatine is creatine.
Alhoewel dat de opname kan veschillen.

Laatst bewerkt:
Creatine ofwel A-methylguanidezuur is dus een zuur.
Krea-alkalyn is een gebufferde vorm met een ph van 12 en dus zeer basisch.

12 ... dus tussen ammoniak en bleach in ? Yikes... nee als je dan geen last van je maag krijgt dan weet ik het niet meer.

Je maag heeft trouwens een PH van 1.4 dus vergeleken daarbij is alles zo'n beetje basisch (relatief dan)

12 ... dus tussen ammoniak en bleach in ? Yikes... nee als je dan geen last van je maag krijgt dan weet ik het niet meer.

Je maag heeft trouwens een PH van 1.4 dus vergeleken daarbij is alles zo'n beetje basisch (relatief dan)

De ph heeft nix te maken met de giftigheid van stoffen.
Alles onder PH 7 is zuur.
Je hebt zwakke en sterke zuren.
7 is neutraal en erboven is een base.

Heh, was het juist niet dat Kre-Alkalyn een buffer heeft van pH12 om zo je maag onaangetast door te komen? Dus als het in aanraking komt met je maagzuur dan neutraliseert dat gewoon. Als het een echt basisch goedje was dan zou je het niet eens normaal binnenkrijgen denk ik.

Terug
Naar boven