AndroidHealthClinic

US soldaten verkrachtten 14jarig meisje en doden haar familie en haar

dit is gewoon gruwelijk, dit geeft je wel wat meer inzicht in de haat van die gasten tegen de amerikanen ja.

Knevelen, en opsluiten met een roedel uitgehongerde chiwawa's.

Moorden, plunderen en verkrachten zijn toch de beloningen voor een geslaagde invasie van een land? Ik bedoel, dat hoort toch echt bij de oorlogstraditie. Jullie snappen er gewoon niets van.

ik stem voor een baan als "zeepjes-opraper" in de amerikaanse gevangenis voor die sukkels.

100 jaar cel vanwege bloedbad in Irak

En dan nog vervroegd vrij kunnen komen ook, schandalig. Een invasie op illegale gronden en je dan als bezetter ook nog zo gedragen, denk dat de Westerse wereld er weer veel vriendjes bij heeft.
Na 10 jaar mogelijk al?! Oh wat maakt de VS zich weer populair zeg, anders vlieg je er voor een muggenscheet de gevangenis in maar owee raak niet aan onze militairen, om ziek van te worden.

topje van de ijsberg denk ik.

Ben er voor 99,9% zeker van dat dit lot vele tientallen zoniet honderden meisjes is overkomen.

Na 10 jaar vrij... Helden zijn het.

Mja, m'n verwijderde post was wel erg veroordelend. Maar het woord wat ik ervoor koos geeft wel aan wat ik van dit soort varkens vind.

10 jaar? :\:S

Amerikanen, wapens en geweld vinden ze geweldig, maar wanneer ze t**ten en wit poeder zien raken ze in paniek.

helemaal ziek. ik kan me een vergelijking herinneren die iemand over die situatie maakte;
toen nederland in de oorlog werd bezet door duitsers, waren de mensen van het verzet grote helden die vandaag de dag nog herdacht worden.
wanneer we kijken naar de situatie in irak en we kijken naar de aanslagen op amerikaanse militairen daar, moeten we misschien inzien dat de mensen die deze aanslagen plegen, te vergelijken zijn met de verzetshelden die wij herdenken.
iets in die richting was het geloof ik althans.

ik ben het niet eens met de manier waarop de verschillende groeperingen elkaar te lijf gaan, maar heb alle begrip en respect voor iedere persoon, die daar in irak rondloopt, ziet dat dit zijn familie overkomt, een wapen pakt en de betreffende soldaten totaal afslacht. daar heb ik nogmaals alle respect en begrip voor.

het is een bevrijdingsleger geen bende verkrachtende moordende honden dacht ik??? representatief voor de krijgsmacht moeten die lui toch wezen???

:thumbs:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:thumbs:

In de zin van verzet tegen de Amerikanen kan ik me vinden in het Iraakse volk, maar degenen die bommen plaatsen op volle pleinen gun ik een pijnlijke dood. Lullige is alleen die milities vaak van buiten Irak komen. Het Iraakse volk moet van alle kanten de vernedering verdragen van een onderdrukt volk. En Bush maar roepen dat ze bevrijd zijn.

Daarom zeg ik ook, zonder natte spons..

Green mile gezien :rolleyes:

On-Topic ; Van zulke daden gaan m'n haren overeind staan ! randdebielen !!
Wie zoiets doet , waar dan ook mag wat mij betreft goed hard aangepakt worden bvb die stoel !

Die Amerikanen weer... wat een achterlijke cultuur!

Terug
Naar boven