Fitness Seller

Utopia

Ruud krijgt een opblaas glijbaan op z'n verjaardag, de keuken word blauw geverfd, billy leent haar verf niet meer uit, charlotte is soort van dik genoemd door die jongen waar ze mee gezoend heeft en de andere jongens hebben een beetje een dipje

Ruud krijgt een opblaas glijbaan op z'n verjaardag, de keuken word blauw geverfd, billy leent haar verf niet meer uit, charlotte is soort van dik genoemd door die jongen waar ze mee gezoend heeft en de andere jongens hebben een beetje een dipje

Hahahaha die Joey is echt een debiel, maar dat die Charlotte dik is, dat klopt wel.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Ze was trouwens ook gevingerd door joey he

Hahahaha die Joey is echt een debiel, maar dat die Charlotte dik is, dat klopt wel.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Ze was trouwens ook gevingerd door joey he

Ja haha hij had iets gezegd zij zou ook eens moeten gaan hardlopen ofzo :p En echt? Ook toen in dat bad?

• Topic Starter Topic Starter
het filmpje laadt niet...

Ik heb het gisteren volgehouden wel een hele uitzending, :o
iedereen had ruzie geloof ik en een eindigde een relatie...

en nu snap ik er nog steeds niks van en dat hou ik maar zo denk ik....

die.emiel blijft wel erg breed zeg

Nicolien heeft echt een goede kont vind ik! Daarom heeft ze altijd leggings aan, misschien is ze wel stiekem aan het squatten met emiel

Wie is er breed ?
ik heb niemand gezien die de moeite was...

emil heeft echt wel spieren.

Vandaag komen de nieuwe inwoners,

Robin, Ron, Joey en BILLY zijn dit keer genomineerd !

Hoe dan nieuwe inwoners? Dan win je toch veel makkelijker?

Hoe dan nieuwe inwoners? Dan win je toch veel makkelijker?

Ik denk niet echt dat er een winnaar komt.
Maar die ene meid is voedingsdeskundige en bepaald de vetpercentage via een ****ing Weegschaal, dus die kan je al niet serieus nemen.
En die andere gast is een hommel, niks tegen hommels, maar deze is veelste overdreven...

Spannenddd! Ron mag wel weg wat mij betreft. En nu wil ik dankzij ruud ook een kuiken

Terug
Naar boven