MuscleMeat

Utopia

nee vind het maar nix

• Topic Starter Topic Starter
Zag net een stukje, ik kijk altijd naar het bazenprogramma dat er na komt ;) met die veilingen. YUUUUUUPPPPP :cool:

Billy is verliefd op die hondekop ? wat een domme b*ch

Ja dat programma erna is ook wel vet.

haha die patty brard gaat morgen volgens mij uitleggen aan billy dat ruud haar nier zo leuk vind :p
De b*ch helemaal overstuur

wie is jou favourite utopiaan ?

Charlotte, enige die ik zou bangen ook :wanker:

Playboy model zit er nu in
Robin Bottemanne, goeiee

Nice, misschien maar weer wat afleveringen kijken! Thanks Chris!

Nice, misschien maar weer wat afleveringen kijken! Thanks Chris!

Ook komt er een playboy shoot, waar waarschijnlijk charlotte ook aan meedoet, srs

http://www.nwtv.nl/72204/robin-blijft-utopia-fotoshoot-playboy-gaat-door/

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Waarschijnlijk word robin volgende eliminatieronde er wel weer uit gestuurd, want ze heeft Jimmy naar huis gestuurd terwijl ze ook de keus had tussen Andrea en Isabelle

Dieptepunt dat die h**r mag blijven van de zittende bewoners, al helemaal triest om die redenen. Ook misselijkmakend hoe ze zieltjes zat te winnen op alle mogelijke manieren.
Het was inderdaad een duidelijke keuze tussen geldhoererij van dat wijf of principiële en doordachte keuzes van die mannelijke kandidaat.

Ik heb het een kans gegeven maar ik stop nu met kijken. Het had wel potentieel maar het is wel duidelijk dat De Mol een dikke lul in de pap heeft daar en het gewoon 1 grote poppenkast is. ( was ook wel te verwachten eigenlijk )

Die Jimmy was gewoon een normale gast die zn handen uit de mouwen stak. Paul is er nu ook uit, een van de weinigen die gewoon down to earth was daar. K*tprogramma.

Dieptepunt dat die h**r mag blijven van de zittende bewoners, al helemaal triest om die redenen. Ook misselijkmakend hoe ze zieltjes zat te winnen op alle mogelijke manieren.
Het was inderdaad een duidelijke keuze tussen geldhoererij van dat wijf of principiële en doordachte keuzes van die mannelijke kandidaat.

Ik heb het een kans gegeven maar ik stop nu met kijken. Het had wel potentieel maar het is wel duidelijk dat De Mol een dikke lul in de pap heeft daar en het gewoon 1 grote poppenkast is. ( was ook wel te verwachten eigenlijk )

Die Jimmy was gewoon een normale gast die zn handen uit de mouwen stak. Paul is er nu ook uit, een van de weinigen die gewoon down to earth was daar. K*tprogramma.

63f0fefb363cb37781c9ca3a11b0c498c6df3f6004ff805f6639ec6bc6eca74f.jpg

Fotoshoot gaat volgens mij niet door, dat zag ik net :(

Vandaag zijn Robin, Ruud en Andrea genomineerd !!

Damn n*ger, wat ben je voor een wijf

Terug
Naar boven