Ahmados
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik vind het wel lachen, er gebeurd elke dag iets anders haha

met die veilingen. YUUUUUUPPPPP 
Zag net een stukje, ik kijk altijd naar het bazenprogramma dat er na komtmet die veilingen. YUUUUUUPPPPP
Billy is verliefd op die hondekop ? wat een domme b*ch

Nice, misschien maar weer wat afleveringen kijken! Thanks Chris!
Dieptepunt dat die h**r mag blijven van de zittende bewoners, al helemaal triest om die redenen. Ook misselijkmakend hoe ze zieltjes zat te winnen op alle mogelijke manieren.
Het was inderdaad een duidelijke keuze tussen geldhoererij van dat wijf of principiële en doordachte keuzes van die mannelijke kandidaat.
Ik heb het een kans gegeven maar ik stop nu met kijken. Het had wel potentieel maar het is wel duidelijk dat De Mol een dikke lul in de pap heeft daar en het gewoon 1 grote poppenkast is. ( was ook wel te verwachten eigenlijk )
Die Jimmy was gewoon een normale gast die zn handen uit de mouwen stak. Paul is er nu ook uit, een van de weinigen die gewoon down to earth was daar. K*tprogramma.
Dieptepunt dat die h**r mag blijven van de zittende bewoners, al helemaal triest om die redenen. Ook misselijkmakend hoe ze zieltjes zat te winnen op alle mogelijke manieren.
Het was inderdaad een duidelijke keuze tussen geldhoererij van dat wijf of principiële en doordachte keuzes van die mannelijke kandidaat.
Ik heb het een kans gegeven maar ik stop nu met kijken. Het had wel potentieel maar het is wel duidelijk dat De Mol een dikke lul in de pap heeft daar en het gewoon 1 grote poppenkast is. ( was ook wel te verwachten eigenlijk )
Die Jimmy was gewoon een normale gast die zn handen uit de mouwen stak. Paul is er nu ook uit, een van de weinigen die gewoon down to earth was daar. K*tprogramma.

Fotoshoot gaat volgens mij niet door, dat zag ik net![]()
?Fotoshoot gaat volgens mij niet door, dat zag ik net![]()
Lollll nu zitten ze helemaal mooi te kijken met die neppe snol.