Fitness Seller

'Uw zoon is ****ing dik'(nieuws)

sjekoog

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
169
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
'Uw zoon is fucking dik'(nieuws)

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/02/uw_zoon_is_****ing_dik.html

'Uw zoon is ****ing dik'Een medewerker van een school in het Britse Leeds heeft per ongeluk de voicemail van een ouder volgescholden met teksten als 'wat een ****ing idioot' en 'wat heeft hij een ****ing dik kind'. Toen de 13-jarige leerling niet op school verscheen, besloot een medewerker van de school de vader te bellen. Toen deze niet opnam werd ze boos en begon te schelden, niet wetende dat ze nog verbinding had.

De geschokte vader, meneer Day, wist niet wat hij hoorde toen hij zijn voicemail afluisterde. "Dit soort teksten verwacht je niet en al helemaal niet van iemand die op een school werkzaam is", aldus de alleenstaande vader. "Ik was echt geschokt en moest het een paar keer terug luisteren voordat ik realiseerde dat het echt waar was", vertelt de schijnbaar trage vader in Daily Mail.

Onbereikbaar

Vader en zoon waren onbereikbaar omdat ze bij de tandarts waren. Meneer Day, ijscoboer van beroep, heeft al te kennen gegeven zijn zoon niet naar een andere school te willen sturen. Maar hij is wel de mening toegedaan dat een dergelijke opmerking over het gewicht van zijn zoon, gelijk staat aan racisme. De school heeft inmiddels haar excuses aangeboden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lipotje 6 derin!

****ing britten

britten zijn bijna allemaal te dik,,,en lelijk!!!

Meneer Day, ijscoboer van beroep,...
En dan een dikke zoon hebben

Beetje TE stereotiep :D

fat ****

Goed voor dat jochies ontwikkeling en eigenwaarde!:cool:

Haha goeie actie! :roflol:

Hij is toch ook dik?
Begrijp de ophef niet zo goed.

afgaande op alleen zijn kop zou ik hem enkel dik noemen. we weten natuurlijk niet wat eronder zit, dus misschien is hij wel ****ing dik.

Haha, goeie actie. :D

Is vooral k*t voor zon kind.
Voor je pubertijd ben je als kind echt niet bezig met je gewicht, daar moeten de ouders rekening mee houden. Alleen heb ik de indruk dat ouders tegenwoordig geen nee meer durven te zeggen tegen hun kinderen. OHH MIJN KIND MOET GELUKKIG ZIJN dus mag ik hem niet teleurstellen. BULLSHIT!!

britten zijn bijna allemaal te dik,,,en lelijk!!!
Heb je genoeg ballen om achter je PCtje vandaan te komen en dat in een Engelsmans gezicht te zeggen?
Weet niet wat dat de laatste tijd is op het forum.. engelsen worden nog meer gediscrimineert dan Marokkanen hier, vraag me ook af hoeveel mensen überhaupt engelsen irl kennen.

Terug
Naar boven