XXL Nutrition

V-shape indicator

Peiling Peiling V-shape indicator

• <1,0 - je moet je borstomvang meten, niet je nekomvang!

Stemmen: 0 0,0%
  • 1,6 -< 1,7 side lateral's zijn onmogelijk geworden!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    42
101/80= 1.26 en verder werken aan die V-vorm

Hmmz ik kom bij borst maar tot 116 cm... terwijl ik die toch als een pluspunt beschouw :mad:

116 / 90 = 1.29

118 / 80 = 1.48

109 : 82 = 1.32

100/74=1.35...aangespannen en volledig ingeademd....

misschien als richardV me omblaast dat ik nog fftjes kan zweven :D

LOL dat 15 jarige anabolen gastje zit op 1,9 > :D

(voor zover dat waar is :+ )

6 spotters nodig om te helpen bij het chinnen? 6 spotters op me rug bij het chinnen ja!

Vind het niet echt kloppen maar wel leuk gevonden :)

• Topic Starter Topic Starter
Big T zei:
6 spotters nodig om te helpen bij het chinnen? 6 spotters op me rug bij het chinnen ja!

Vind het niet echt kloppen maar wel leuk gevonden :)
whaha!

maar wat is jouw buikomvang dan 'Ttje'? :D

Laatst bewerkt:
hmm na 100 posts onstaat er misschien een normale verdeling :D

Zoutzak zei:
whaha!

maar wat is jouw buikomvang dan 'Ttje'? :D
Zal daar ook aan liggen 89

Maar minder lange mensen hebben in verhouding ook minder grote maten. Daarom vind ik deze berekening ook niet juist.
Ken genoeg mensen met brede schouders (breed sleutelbeen en borstkast) die graatmager zijn (0.0 lats) maar met deze berekening veel hoger scoren dan mij.

Niet echt eerlijk aangezien die mensen nog nooit een dumbbell van dichtbij hebben gezien en ik al 2.5 jaar 5 dagen per week superzwaar train voor elke gram spier :)

Net hetzelfde als die berekening voor overgewicht die niet (altijd) werkt voor ons bbers.

Big T zei:
Niet echt eerlijk aangezien die mensen nog nooit een dumbbell van dichtbij hebben gezien en ik al 2.5 jaar 5 dagen per week superzwaar train voor elke gram spier :)

Net hetzelfde als die berekening voor overgewicht die niet (altijd) werkt voor ons bbers.
mss eens wat minder dagen trainen T: :flipoff: :D

en idd, de BMI is ook crap

Big T zei:
Zal daar ook aan liggen 89

Maar minder lange mensen hebben in verhouding ook minder grote maten. Daarom vind ik deze berekening ook niet juist.
Ken genoeg mensen met brede schouders (breed sleutelbeen en borstkast) die graatmager zijn (0.0 lats) maar met deze berekening veel hoger scoren dan mij.

hehe idd is geen waterdichte benadering bro, hebben lange mensen ook ns keer een voordeel :D

maargoed je bent tenminste eerlijk... ;)

Terug
Naar boven