nielsHarley
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whaha!Big T zei:6 spotters nodig om te helpen bij het chinnen? 6 spotters op me rug bij het chinnen ja!
Vind het niet echt kloppen maar wel leuk gevonden![]()

Adema zei:100/74=1.35...aangespannen en volledig ingeademd....
misschien als richardV me omblaast dat ik nog fftjes kan zweven![]()

sanniejj zei:LOL dat 15 jarige anabolen gastje zit op 1,9 >![]()
(voor zover dat waar is :+ )

? )humor man!Extend zei:
Zal daar ook aan liggen 89Zoutzak zei:

mss eens wat minder dagen trainen T:Big T zei:Niet echt eerlijk aangezien die mensen nog nooit een dumbbell van dichtbij hebben gezien en ik al 2.5 jaar 5 dagen per week superzwaar train voor elke gram spier
Net hetzelfde als die berekening voor overgewicht die niet (altijd) werkt voor ons bbers.

hehe idd is geen waterdichte benadering bro, hebben lange mensen ook ns keer een voordeelBig T zei:Zal daar ook aan liggen 89
Maar minder lange mensen hebben in verhouding ook minder grote maten. Daarom vind ik deze berekening ook niet juist.
Ken genoeg mensen met brede schouders (breed sleutelbeen en borstkast) die graatmager zijn (0.0 lats) maar met deze berekening veel hoger scoren dan mij.
Niet echt eerlijk aangezien die mensen nog nooit een dumbbell van dichtbij hebben gezien en ik al 2.5 jaar 5 dagen per week superzwaar train voor elke gram spier
Net hetzelfde als die berekening voor overgewicht die niet (altijd) werkt voor ons bbers.