- Waardering
- 3.208
Haha ben niet overtraint hoor, maar ik geef toe dat het altijd beter kan!dandyman zei:mss eens wat minder dagen trainen T:![]()
en idd, de BMI is ook crap
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ben niet overtraint hoor, maar ik geef toe dat het altijd beter kan!dandyman zei:mss eens wat minder dagen trainen T:![]()
en idd, de BMI is ook crap
Ik zal nog wel eens foto's posten, dit jaar nog. Dat is beter dan maten posten imoZoutzak zei:hehe idd is geen waterdichte benadering bro, hebben lange mensen ook ns keer een voordeel![]()
maargoed je bent tenminste eerlijk...![]()

very true.Big T zei:Ik zal nog wel eens foto's posten, dit jaar nog. Dat is beter dan maten posten imo![]()
anders moet er een volledig onafhankelijke jury komen 
Heb jij hier al es foto's gepost T, ben wel es benieuwd hoe groot de Admin isBig T zei:Ik zal nog wel eens foto's posten, dit jaar nog. Dat is beter dan maten posten imo![]()

Mugje zei:Heb jij hier al es foto's gepost T, ben wel es benieuwd hoe groot de Admin is![]()

wat wil je er mee zeggen rich, dat jij niet veel weet maar wel de beul bent?RichardV zei:Denk dat het wel mee valt, met de grote van T. Iemand die veel weet hoeft niet per definitie de beul te zijn. Wie zegt dat T de man is die in de shop staat afgebeeld.
Heb wel eens een oude foto van T gezien. Als hij het al is.
Ben ook wel benieuwd.
jkRichardV zei:Heb wel eens een oude foto van T gezien. Als hij het al is.
Ben ook wel benieuwd.