AndroidHealthClinic

V-shape indicator

Peiling Peiling V-shape indicator

• <1,0 - je moet je borstomvang meten, niet je nekomvang!

Stemmen: 0 0,0%
  • 1,6 -< 1,7 side lateral's zijn onmogelijk geworden!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    42
Zoutzak zei:
hehe idd is geen waterdichte benadering bro, hebben lange mensen ook ns keer een voordeel :D

maargoed je bent tenminste eerlijk... ;)
Ik zal nog wel eens foto's posten, dit jaar nog. Dat is beter dan maten posten imo :)

• Topic Starter Topic Starter
Big T zei:
Ik zal nog wel eens foto's posten, dit jaar nog. Dat is beter dan maten posten imo :)
very true.

maar je zal niet mee doen in contest neem ik aan ;) anders moet er een volledig onafhankelijke jury komen :D

124/91=1.36

Aanspannen van de lats bij het opmeten gaat idd niet lekker als je het zelf op moet meten.

Denk dat het wel mee valt, met de grote van T. Iemand die veel weet hoeft niet per definitie de beul te zijn. Wie zegt dat T de man is die in de shop staat afgebeeld.
Heb wel eens een oude foto van T gezien. Als hij het al is.
Ben ook wel benieuwd.

RichardV zei:
Denk dat het wel mee valt, met de grote van T. Iemand die veel weet hoeft niet per definitie de beul te zijn. Wie zegt dat T de man is die in de shop staat afgebeeld.
Heb wel eens een oude foto van T gezien. Als hij het al is.
Ben ook wel benieuwd.
wat wil je er mee zeggen rich, dat jij niet veel weet maar wel de beul bent? :D :D

T zal na 2,5 jaar trainen egt wel aardig huge zijn met zijn lengte!
ik hoorde dat hij mee wilde doen in zn eigen dbb-contest!!!?? :D jk

mijn v-shape is 1,31

en T, WIJ WILLEN FOTO'S!!!!!

112/85=1.31 Kleine lats helaas :(

lats is idd de grootste factor hierin, alhoewel je borst-omvang meet :D

Ja, en de hele wereld heeft het over de omvang van ze biceps. Zoals, "mijn biceps zijn ... centimeter." Terwijl Triceps veel meer massa op de armen bouwt.

Terug
Naar boven