XXL Nutrition

V-shape

elcapone

Cool Novice
Waardering
0
Zal wel aan mij liggen maar via de zoekmachine vind ik niks over welke oefeningne goed zijn om een v-shape te krijgen( beter uit te laten komen)...iemand?

pulldown/chins/pullups/rows

Met alleen 2 rows 1 pullup of latpully is al voldoende.

Aleen je hebt het niet in 5 week

Ben er zelf nu ook mee bezig
Doe nu chins met wijde greep (vooral met wijde grip vooel ik de vleugeltjes goed)
Bent over row met barbell / Row met dumbbell / en pull downs
Doe zo 3 verschillende oefeningen en dan 3 a 4 sets (12-10-8-8 reps)
Iemand nog andere oefeningen die goed zijn voor de lat/vleugeltjes????

vergeet ook je schouders niet..die zorgen ook voor de wijdte

:roflol: wat zit die kerel nu te rowen in de smith

dumbbell pullover

Zal wel aan mij liggen maar via de zoekmachine vind ik niks over welke oefeningne goed zijn om een v-shape te krijgen( beter uit te laten komen)...iemand?

Zoek op oefeningen voor de latse en de laterale kop van de schouder. Dit zijn wat de V-shape aangaat DE spiergroepen. Verders moet je natuurlijk ook de taille niet vergeten, maar daar is je dieet voor.

Letten op de V-shape is trouwens erg Arnie, tegenwoordig doen de benen ook mee en spreken we van de X-shape.

Zoek op oefeningen voor de latse en de laterale kop van de schouder. Dit zijn wat de V-shape aangaat DE spiergroepen. Verders moet je natuurlijk ook de taille niet vergeten, maar daar is je dieet voor.

Letten op de V-shape is trouwens erg Arnie, tegenwoordig doen de benen ook mee en spreken we van de X-shape.

Mm zoals welke oefeningen zijn dat dan bijvoorbeeld???

(ben niet zo goed in al die spiernamen enzo:P)

waar blijft onze eigen vogel sanca:D:D
die kan zowat vliegen man

Mm zoals welke oefeningen zijn dat dan bijvoorbeeld???

Voor de lats, rows en pull down/chin bewegingen

Voor de laterale kop van deschouder side raises en upright rows (waarbij je de bovenarm niet verder dan horizontaal laat komen)

deadlift heeft ook flink wat gedaan voor mijn v-shape

Terug
Naar boven